• On/Off

    < rujan, 2008 >
    P U S Č P S N
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30          

    Listopad 2008 (1)
    Rujan 2008 (2)
    Kolovoz 2008 (2)
    Srpanj 2008 (2)
    Lipanj 2008 (3)
    Svibanj 2008 (1)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    O BLoGuU =D

    *paa pisat cemo o nasem zivotu koji ponekad skrene na krivu stranu, ali sve u svemu je super : )*


    BloG piSu:

    * VeKa * *

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    ~ TiNa*


    ¤ MaRa ~



    °AntoNIja*


    * IvaNa :)


    * NoRa (:


    **LuCe~


    *Anaa ×


    *MaRiJAnA°°


    °AnTeicH : )
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    ... i ne, nismo pukle. S nama je sve u redu:P

    L_i_N_k_O_V_i ( :

    VeKka*
    *IvA~
    MaRa ¤
    ToNkA ×

    Provaleee ~

    Ante: Vidi Ive siluje gumicu!
    Iva: Ma nije, samo je oblačim!

    Govori profesorica kako čeka dnevnik, i ulazi baš Ivana sa dnevnikom, a dođe Luce:
    Mi o vuku, koza na vrata.

    Kupio Paulo kikiriki i kaže:
    Ajmo, uzimajte, rasprodaja, besplatno!

    Obe: Gegaš se ko kip!

    Obe: Napraviti ću parti na zabavi..

    Sandra: Sad ću bombon popiti...

    Taknuo profa Sandru da ispravi leđa dođe ona:
    Tužit ću vas za pipanje!

    Drži Karla (6b)u ruci Pringls preko odmora dođe Antonija:
    Vidi, Neskafe!

    Netko iz razreda:
    Ajme koja si ti tupoglava glava...

    Vinka:
    Ja sam papa, ti si biskup, a ona je svećenik.

    Antonija: Ista pasta ali nije ista!

    Iva: Otkad krokodil ima kožu?

    Iva: Osijećam se vruće!

    Iva&Ivana: Veka je cijela žuta.

    Bender: Ovaj stih je dopro u cijeli razred.

    Paulo: Ivana, mogu li posudit ovu rozu kemu?
    Ivana: Smijes.
    Sandra: Ajme paulo, pa ti si kao žensko!
    Paulo: Ma mama ti je žensko!

    Zrinka: Ajme pa naravno da LOL znaci ajmee, bozee u tom smislu.

    Bender Zrinki: Ajde sinko odepilirat ću ti lice brusilicom!


    Grgo: Moja omiljena životinja je Matea!

    Mara: Ajme cuj Marijinu provalu: Kako se preziva Šuica?
    Obe: hahaha... Pa kako se preziva?

    Ja:aj provali nes
    Vlaho:neda mi se
    Ja:a daaaaaj, pls
    Vlaho:heheh nemogu praznog zeluca

    Marijana: Ono krzno na norinoj jaketi je od krokodila.

    Marijana: Moram bacit živce na pašu.

    Zrinka: Pukla te struja kroz uši.

    Nora: Profesor iz glazbenog je ko Hlapić!

    Rudi: Tjelesni, što je to?

    Vlaho: Ja sam ateist. Ubili su Boga u meni.

    Anja: ajde, idem ja umrijet.

    Magudinka: Dođi 'vamo meni u šumu...

    Antonija: Ti si Vukovar. U tebi se ratovalo.

    Mara: Veka, ti si sva provaljivana.

    Antonija: Ol je ona tamo baba jos ziva?

    Veka: Ajme jeli ono veliki mops?(A bio je buldog)

    Mara: Ove lezaljke ce propast!
    Veka: Hoce!
    Antonija: Neka!
    Veka: A ipak nece...
    Antonija: Ae, nece...
    Mara: Nece...

    Antonija: Ja sam najpametnija od Najglupljih!

    Mara: Mi smo glup i gluplji! Jos samo fali najgluplji!
    Veka Mi smo Pametan(ja), Glup(mara) i retardiran(Antonija)!

    Vlaho: Ma kakve provale? Sta je to inace?

    Mara: Vi ste otkvačene!
    Veka: Evo, čekaj da se zakopčam!

    Antonija: Vidi kako je ova kocka okrugla!

    Obe prica vic, te pita Veku:
    Znas li tko je izumio viruse?
    Veka, mrtva ozbiljna: Hitler?

    Pricamo mi o ratu, veka antonija i mara...
    Mara: Sad kad top padne na zemlju(top!?!)...
    Veka: Top?!?
    Antonija: A ne nego ce pasti u zrak!
    Mara: Pa e, mozda dode do zemlje, pa onda opet u zrak...

    Loky: Uzmes klavir i stavis ga u dzep!

    Rudi: To se placa besplatno!

    Antonija: Ja cu kupit pare!

    Mara: Obuc ce je golu!

    Srdela: Ma sta je vama, smoki je sladak!

    Antonija: Veka, ti si pametno glupa!
    Paulo: Ako je ona pametno glupa onda si ti glupo pametna!

    Grgo: Bendži, ti smeđokosa plavušo!

    Antonija: A dobro da si se sjetio maknut!
    Krmek: Dobro da si se ti sjetila bacit pod auto!

    Veka: E, Antonija, znas li za ono: U paklu je lijepo, al u raju je ekipa?

    Prof. iz Engleskog ispitiva Paula i dođe mu: Paulo, kako se ti ono zoveš?

    Mara: Ajme, znaš kako sam vidjela sinoc pri povratku iz kina malog slatkog psića...Ko ovaj smajlić...Samo je znaš kako mal,nema u njemu nit 10cm...ozbiljno! Para ko minijaturna ovca...

    Pisemo danas(jednom davno..xP) na vjeronauku, diktira nam prof da nastavimo:
    Kada mi je oprošteno, osjećam se kao...
    Marija: SPAJDRMEN!
    Antonija: ...debil...

    Bender prica Veki i Grgu:
    Ma zajebavo sam je da je prva plutajuća ljudska bačva...

    Prica Veka Obi: Ma tom dijetom se moze skinuti 9kn..


    CREDITS

    Design: Lucija [d]
    Photo: deviantART
    Hosting: Tinypic

  • ¤ don't stress ME..U can't Impress ME..I ain't a tease..I'm just a reminder of what u can't please! (:

    Oi (:
    Razmisljam vec danima sto da napisem i napokon sam odlucila. *proud*

    Dakle kao sto ste svi vec primjetili -.-, skola je pocela i morali smo se grijati u skoli umjesto kupati.
    Ali dobro, hvala bogu, doci ce kad-tad 10.6 i zbogom osnovna =D =(( . Dada nije ni tako lose, dobivamo vec dobre ocjene :D (kako tko), svadamo se s tukama, ostajemo na GlaviCi <3. Doduse govori se iza ledja svasta tako daaa....ma ajde... nema veze x) that's usual.
    Bili su rodendani (Luce, Adrian) i bilo je prefora :D. Na Lucinom dramasticno, onaj dostavljac pizza iz Mamma mie nema pojma voziti x), a na Adrianovom ispaljeno pogotovo kad su dosle pizze pa se svi razbjezali... i kasnije breezeri i smirnoffi (L).. i naravno Rafo Kalamarko =) awww. haha :D
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    O da moram spomenuti da odredene osobe imaju nesto novo:
    - 4 prsta (kasnije ispalo ipak pet :D) unutra =P
    - zamisljene prijatelje
    - sex on the beach ( ajde pronadi se u ovome =D )
    - 2 para golupcica cerek
    itd. xD

    Danas se ide vani. :D Oda.. ekipa s rodendana:D hehe... ona vremenska prognoza je ispaljena. kazu da ce kisa ono sunce :D al ok super je to, necemo se zalit =P. :) Iiii... evo sa vremenom mi je ponestalo inspiracije (haha.-.-) tako da prelazim na pozdrave: Andjeli (A), Andrea, Mara K, Iva, Muski (Zile, Bruno, Zec, Grezy, Vinko, Taso[ozdravii buzooo^^], Jova, Cera, Opa, Janko, Andrija, Adrian), ondaa.. Gina, Didy, ekipa s Francuskog xD haha. hmm... nek se svi osjecaju pozdravljenima, ako sam zab. nekog neka javi pa cu ispraviti ... ajte ajte... gibam : )
    mwaaaa :*

    Image Hosted by ImageShack.us


    |subota, 13.09.2008., 12:31|

    |18| Komentari| Print| #






    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.