• On/Off

    < lipanj, 2008 >
    P U S Č P S N
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10 11 12 13 14 15
    16 17 18 19 20 21 22
    23 24 25 26 27 28 29
    30            

    Listopad 2008 (1)
    Rujan 2008 (2)
    Kolovoz 2008 (2)
    Srpanj 2008 (2)
    Lipanj 2008 (3)
    Svibanj 2008 (1)

    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    O BLoGuU =D

    *paa pisat cemo o nasem zivotu koji ponekad skrene na krivu stranu, ali sve u svemu je super : )*


    BloG piSu:

    * VeKa * *

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    ~ TiNa*


    ¤ MaRa ~



    °AntoNIja*


    * IvaNa :)


    * NoRa (:


    **LuCe~


    *Anaa ×


    *MaRiJAnA°°


    °AnTeicH : )
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    ... i ne, nismo pukle. S nama je sve u redu:P

    L_i_N_k_O_V_i ( :

    VeKka*
    *IvA~
    MaRa ¤
    ToNkA ×

    Provaleee ~

    Ante: Vidi Ive siluje gumicu!
    Iva: Ma nije, samo je oblačim!

    Govori profesorica kako čeka dnevnik, i ulazi baš Ivana sa dnevnikom, a dođe Luce:
    Mi o vuku, koza na vrata.

    Kupio Paulo kikiriki i kaže:
    Ajmo, uzimajte, rasprodaja, besplatno!

    Obe: Gegaš se ko kip!

    Obe: Napraviti ću parti na zabavi..

    Sandra: Sad ću bombon popiti...

    Taknuo profa Sandru da ispravi leđa dođe ona:
    Tužit ću vas za pipanje!

    Drži Karla (6b)u ruci Pringls preko odmora dođe Antonija:
    Vidi, Neskafe!

    Netko iz razreda:
    Ajme koja si ti tupoglava glava...

    Vinka:
    Ja sam papa, ti si biskup, a ona je svećenik.

    Antonija: Ista pasta ali nije ista!

    Iva: Otkad krokodil ima kožu?

    Iva: Osijećam se vruće!

    Iva&Ivana: Veka je cijela žuta.

    Bender: Ovaj stih je dopro u cijeli razred.

    Paulo: Ivana, mogu li posudit ovu rozu kemu?
    Ivana: Smijes.
    Sandra: Ajme paulo, pa ti si kao žensko!
    Paulo: Ma mama ti je žensko!

    Zrinka: Ajme pa naravno da LOL znaci ajmee, bozee u tom smislu.

    Bender Zrinki: Ajde sinko odepilirat ću ti lice brusilicom!


    Grgo: Moja omiljena životinja je Matea!

    Mara: Ajme cuj Marijinu provalu: Kako se preziva Šuica?
    Obe: hahaha... Pa kako se preziva?

    Ja:aj provali nes
    Vlaho:neda mi se
    Ja:a daaaaaj, pls
    Vlaho:heheh nemogu praznog zeluca

    Marijana: Ono krzno na norinoj jaketi je od krokodila.

    Marijana: Moram bacit živce na pašu.

    Zrinka: Pukla te struja kroz uši.

    Nora: Profesor iz glazbenog je ko Hlapić!

    Rudi: Tjelesni, što je to?

    Vlaho: Ja sam ateist. Ubili su Boga u meni.

    Anja: ajde, idem ja umrijet.

    Magudinka: Dođi 'vamo meni u šumu...

    Antonija: Ti si Vukovar. U tebi se ratovalo.

    Mara: Veka, ti si sva provaljivana.

    Antonija: Ol je ona tamo baba jos ziva?

    Veka: Ajme jeli ono veliki mops?(A bio je buldog)

    Mara: Ove lezaljke ce propast!
    Veka: Hoce!
    Antonija: Neka!
    Veka: A ipak nece...
    Antonija: Ae, nece...
    Mara: Nece...

    Antonija: Ja sam najpametnija od Najglupljih!

    Mara: Mi smo glup i gluplji! Jos samo fali najgluplji!
    Veka Mi smo Pametan(ja), Glup(mara) i retardiran(Antonija)!

    Vlaho: Ma kakve provale? Sta je to inace?

    Mara: Vi ste otkvačene!
    Veka: Evo, čekaj da se zakopčam!

    Antonija: Vidi kako je ova kocka okrugla!

    Obe prica vic, te pita Veku:
    Znas li tko je izumio viruse?
    Veka, mrtva ozbiljna: Hitler?

    Pricamo mi o ratu, veka antonija i mara...
    Mara: Sad kad top padne na zemlju(top!?!)...
    Veka: Top?!?
    Antonija: A ne nego ce pasti u zrak!
    Mara: Pa e, mozda dode do zemlje, pa onda opet u zrak...

    Loky: Uzmes klavir i stavis ga u dzep!

    Rudi: To se placa besplatno!

    Antonija: Ja cu kupit pare!

    Mara: Obuc ce je golu!

    Srdela: Ma sta je vama, smoki je sladak!

    Antonija: Veka, ti si pametno glupa!
    Paulo: Ako je ona pametno glupa onda si ti glupo pametna!

    Grgo: Bendži, ti smeđokosa plavušo!

    Antonija: A dobro da si se sjetio maknut!
    Krmek: Dobro da si se ti sjetila bacit pod auto!

    Veka: E, Antonija, znas li za ono: U paklu je lijepo, al u raju je ekipa?

    Prof. iz Engleskog ispitiva Paula i dođe mu: Paulo, kako se ti ono zoveš?

    Mara: Ajme, znaš kako sam vidjela sinoc pri povratku iz kina malog slatkog psića...Ko ovaj smajlić...Samo je znaš kako mal,nema u njemu nit 10cm...ozbiljno! Para ko minijaturna ovca...

    Pisemo danas(jednom davno..xP) na vjeronauku, diktira nam prof da nastavimo:
    Kada mi je oprošteno, osjećam se kao...
    Marija: SPAJDRMEN!
    Antonija: ...debil...

    Bender prica Veki i Grgu:
    Ma zajebavo sam je da je prva plutajuća ljudska bačva...

    Prica Veka Obi: Ma tom dijetom se moze skinuti 9kn..


    CREDITS

    Design: Lucija [d]
    Photo: deviantART
    Hosting: Tinypic

  • * If I'd stare too long I'd probably break down and cry... :( *

    Wow... zadnji dan skole...smijeh..svi smo bili sretniiiiyes
    Bilo je odlicno....wink...Isli smo svi skupa na kupanje..
    bili su tu i eke i super smo se zabavljali.Muski su kupili jaja i gavelino i tecu pa smo pekli..xD...njamiiako je bilo sirovo neki su to jeli !!bang more je bilo suuuper ali smo ga mi onećistili pa je čadilo po jajima i svemu ostalome...
    Bilo nam je gr8.Raspravljali smo o ivi i grezy-u.eh iva mogla bi malo pokrenut tu vasu vezu...xDzubo...i tako je neko prohodo na kupanju....cerek.M&Z ...

    Sretno vam bilo....medutim nama ta sreca nije jos dugo trajalatuzan(tj. nije trajala cijeli dan)Isli smo skupa na utakmicu i NAVIJALIIII.
    Bili smo u Luce nas 10...i neki su napravili nerednamcor..ali dobro da je samo to....noHRVATSKA JE IZGUBILA nocry ALI NIJE BILO FER
    Tako smo vristali kad smo zabili gol...a onda izvan vremena oni zabili gol tuzan

    ali IZVAN VREMENA...Anamariji je bilo slabo a mi ostale smo plakale ( sve osim Ive koja je bila u doca sa grezy-em).crycrycry...A TURCI SU NE FER headbangno
    KMEEE....
    JA SAM ZA NJEMACKU KAD BUDU IGRALI...:(
    I tako nam je bio upropasten onaj dan koji je trebo biti najsretniji :(
    Ali nasi igraci dali su sve od sebe.... veliki kiss svima njima...kiss
    i nadam se da nam se ova subota nece upropastit.... weka i winko pomirit cete se vii.!!!!rolleyes

    veliki poz svimaa kiss<

    KOMAJTE!!!!!


    |subota, 21.06.2008., 11:02|

    |6| Komentari| Print| #






    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.