<.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

my beautiful horses

Evo malo o meni
ime:Patricija
prezime:ne znam baš...
godine:13 jebenih
škola:vrapče zujozujozujo:šalim se augusta harambašića
volim:svoje kućne ljubimce,green day, tre cool-a, billiea joea armstronga,svoju muziku,svoj stil odjevanja,svoju jedinstvenost,svoju ludost takvu kao ja nećete niđe nać,svoju sobu,svoje postere,svoj mob,svoje prijatelje i ekipu ,koncerte hladnog piva,punk i rock,...
ne volim :profu iz povijesti,dvoliččne likove,ljude koji ogovarajumadmadmad madmadmadlikove koji podmeću drugimapuknucupuknucupuknucu(osim za prvi april),likove pune sebe uobražene glupače.one koje vole rozu boju,rozu boju...

subota, 25.10.2008.

tako znači..

hej bok ljudovi
pogledala sam malo stare postove i vidim u komovima da kako to ne pišem o dečkima.Pa ljepo jer neam vremena za blog a ni za private stuff.Dečka IMAM ono nisam freak.Zove se andrija i ima14 godina i presladak je ima crnu kosu i smeđe oči i i love him tako.Čujemos e opet puffa kissy

- 20:14 - Comment To Me... (1) - Print... - #


nedjelja, 12.10.2008.

nakon 3 mjeseca...

Nakon 3 m j evo opet mene.škola je sranje i moj život također.Dobila sam jedan iz petominutnog iz matike.Nismo pisali zemlju neg samo pita kaj je onak totally užas!!!povijest je još dosadnija i sve u svemu sedmi razred sucks.Jedina fora je kaj smo glavni i možemo zajebavat male ali to ne radimo.Zadaće ima preko himalaja i sve je teško a fizika da ne pričam.Uglavnom sve u svemu previše govana još nije palo na moju glavu ali znam da hoće jer jako malo fali,skoro sam se polomila jer sve šta ugledam moram razbit ili se razbit u to tako da sam puna modrica i tako...niš čujemo se opet ubrzo!!,i guess.

- 23:05 - Comment To Me... (0) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.