<.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Listopad 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

my beautiful horses

Evo malo o meni
ime:Patricija
prezime:ne znam baš...
godine:13 jebenih
škola:vrapče zujozujozujo:šalim se augusta harambašića
volim:svoje kućne ljubimce,green day, tre cool-a, billiea joea armstronga,svoju muziku,svoj stil odjevanja,svoju jedinstvenost,svoju ludost takvu kao ja nećete niđe nać,svoju sobu,svoje postere,svoj mob,svoje prijatelje i ekipu ,koncerte hladnog piva,punk i rock,...
ne volim :profu iz povijesti,dvoliččne likove,ljude koji ogovarajumadmadmad madmadmadlikove koji podmeću drugimapuknucupuknucupuknucu(osim za prvi april),likove pune sebe uobražene glupače.one koje vole rozu boju,rozu boju...

utorak, 17.06.2008.

Ajme jel to moguće ne gledaj IMA NOVI POST!!!

HA HA
kao što naslov kaže imam novi post nako 100 godinasmokinsmokinsmokinsmokin sorry ljudeki kaj vam nisam komala jer je u mom lifeu bila prava zbrka morala sam učit zemljupuknucupuknucu(za one kaj ne znaju kaj je zemlja to vam je zemljopis LOLsmijehsmijeh)i povijest koju sadm dans odgovarala ali šta se more.I tako samo učenje bilo na mom rasporedu i hvala na komovima.Komp mi malo šteka ali kaj se može.Razmišljam da obrišem ovaj blogcrycry jer jednostavno nemam vremena ga održavat ljudi moji.Napišite mi komsima kaj mislite o tome i dok još ima mog bloga čitat ćete zanjimljive stvari o meni i mom lifeu.I tako sam se ja bila posvađala sa mojoj preijateljicom jer sam joj rekla odjebizalivenzaliven kad mi je bio ono najgori dan u životu ništa nije moglčo bit gore osim da mi je netko umro ili da me auto udario.To sam joj rekla u žaru ljutnje ali jednostavno nisam mislila.Ali,ja luda kakva jesam sam joj se apologize nakon 2 dana.Ko bi bez mene majke ti ne znam looolzujozujozujozujozujozujoi tako ja luda kao i uvijek nastavljam svojim životom.Pozz i ostavite mi puuuuno komova jer ko ostavi 12 komsa ide u linkiće ajde pozzmahmah

- 16:48 - Comment To Me... (18) - Print... - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.