<.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

my beautiful horses

Evo malo o meni
ime:Patricija
prezime:ne znam baš...
godine:13 jebenih
škola:vrapče zujozujozujo:šalim se augusta harambašića
volim:svoje kućne ljubimce,green day, tre cool-a, billiea joea armstronga,svoju muziku,svoj stil odjevanja,svoju jedinstvenost,svoju ludost takvu kao ja nećete niđe nać,svoju sobu,svoje postere,svoj mob,svoje prijatelje i ekipu ,koncerte hladnog piva,punk i rock,...
ne volim :profu iz povijesti,dvoliččne likove,ljude koji ogovarajumadmadmad madmadmadlikove koji podmeću drugimapuknucupuknucupuknucu(osim za prvi april),likove pune sebe uobražene glupače.one koje vole rozu boju,rozu boju...

srijeda, 07.05.2008.

another day in another life...

Bok ljudi,
Ja i moj razred uskoro idemo na izlet.Majke ti kako vrijeme brzo prolazi ko bi reko činilo mi se kao da je jučer bio prvi dan škole vrijeme je jako brzo proletilo.eekeekeeknononemogu vjerovat,a šta ćeš.Samo se nadam da se nećemo kupat jerroflroflroflroflroflhehe lol imam malo viška od čokolada.LOL bar imam vremena jer tek sljedeći tjedan idemo.Obavila sam kupovinu i kupila si super stvari a moja stara je poludila koliiko sam joj para potrošilawinkwinknaughtynaughtysretansretanfinokupila sam si još pokoju ribicu da malo uljepšam akvarij i tako.Svaki dan idem van i malo slabije učim...smokinsmokinsmokinzujoa šta ćete.Moram se primit knjige iz povijesti jer me sutra pita nemam ni jednu ocjenu od 3 mjesecabangbangbangbangi zato odoh ja učit i dajte mi neki prijedlog u komovima ostavite đe mogu nać neki dobar dizajn jer ovaj mi već ide na jetrazujozujozujoludludludIdem ja učit pozz ljudeki moj ostavite mi punooooooo komentara unaprijed hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvala hvalamahmahmahmahmahPozz

- 15:41 - Comment To Me... (79) - Print... - #


nedjelja, 04.05.2008.

SRETAN ROĐENDAN MIKE!!!!!!!

na današnji dan prije 36 godina rodio se mike dirnt današnji basista punk-rock grupe green daywavewavewavewavewave.Mike nije imao lako djtinjstvo i to je,čini se, spojilo njega i billie-a joe-a armstrong-a u srednjo školi.Eto,Mike nadam se da se ludo provodiš i sve njabolje.Dečki ne znam kaj vam se dogodilo baš vam je dobro išlo i onda ste prestali.Nadam se da ćete jednog dana doć u našu zemlju Rvacku.sretansretansretansretansretansretansretansretansretanzujozujozujoEto.to je sve od mene za danas.Još jednom Mike.sretan rođendan!!!!!
Pozzz i velika pusa iz Hrvatske!!!
Pozz

- 19:43 - Comment To Me... (11) - Print... - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.