<.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

my beautiful horses

Evo malo o meni
ime:Patricija
prezime:ne znam baš...
godine:13 jebenih
škola:vrapče zujozujozujo:šalim se augusta harambašića
volim:svoje kućne ljubimce,green day, tre cool-a, billiea joea armstronga,svoju muziku,svoj stil odjevanja,svoju jedinstvenost,svoju ludost takvu kao ja nećete niđe nać,svoju sobu,svoje postere,svoj mob,svoje prijatelje i ekipu ,koncerte hladnog piva,punk i rock,...
ne volim :profu iz povijesti,dvoliččne likove,ljude koji ogovarajumadmadmad madmadmadlikove koji podmeću drugimapuknucupuknucupuknucu(osim za prvi april),likove pune sebe uobražene glupače.one koje vole rozu boju,rozu boju...

utorak, 04.03.2008.

Moj treći post

Bok ljudi!
Evo ja se javljam nakon dva dana jer nisam znala kaj da napišem.Još uvijek sam bolesna i osjećam se ko šugava krpazujozujozujozujozujozujozujozujozujozujozujoJučer sam bila kod svoje doktorice i čekala sam 4 sata da me prozove.Već su mi noge otpale koliko sam stajala.ludludludludludludludludNije normalna,a kad sam ušla rekla mi je: sunce pij puno čaja ništa hladnio i iz frižidera i pij vitamin c i odmaraj se.Bok sunce.Eto to vam je moja doktorica.Sunce joj kalajsano!!hrvatskahrvatskahrvatskawinkwinkwinkwinkwinkwinkwinkEvo još sranja iz mog života.Mogu vam reć koliko to smiješno zvučalo da mi fale prijatelji iz škole i škola i moja ekipa s kojom se zajebavam.Nije ljepo kad si bolestan. winkwinksretansretansretansretansretansretansretanJoš bi samo pitala ima li netko od vas neke dobre stranice s kojih bi mogla naručit neki novi dizajn?
Hvala na svim komovima
Pozzzzzz!mahmah:

- 11:37 - Comment To Me... (2) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.