MiniMaxine

četvrtak, 29.05.2008.

Tell her today



(...opsjeda me ta pjesma, danima...)

wave

- 11:51 - Komentari (45) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 26.05.2008.

ZNAM TE, JUHO, DOK SI GRINCAJG BILA....PLUS UPDATE S POZIVNICOM



Vi znate što je nonogrincajgnono?

Moji Primorci baš i ne.

I zato sam bila prisiljena poduzeti neke korake.
Doslovce.

Pravac - trešnjevački plac naughty!!!



(...ako mislite da i dalje nemam vremena ni za što - u pravu ste zubocoolsmokin...)

Okej, okej, imam..........taman za jedan UPDATE S POZIVNICOM:

POZIVNICA!!!






U utorak, 3. lipnja s početkom u 18 sati, u Klubu knjižare Nova u Osijeku, Trg A. Starčevića, Julijana Adamović, alias Zona Z., predstavit će svoju zbirku priča "Kako su nas ukrali Ciganima"
.



Događaj će uveličati i nastup plesne skupine koja djeluje u sklopu Udruge romskog prijateljstva Luna iz B. Manastira, a Julijana je polovicu prihoda od prodaje knjige do toga dana namijenila mladoj i vrijednoj članici Udruge sa zdravstvenim problemima, kojoj će to biti barem mali poticaj u daljnjem životu i radu.

Više detalja objavit ćemo nekoliko dana prije promocije.


DOBRODOŠLI!


___________

Ukoliko se želite uključiti u akciju pomoći djevojci, to možete učiniti kupnjom knjige ili uplatom na račun Udruge romskog prijateljstva (s naznakom "za Dijanu").

Broj žiro-računa kod PBZ: 2340009-1110181189


Detaljnije o svemu OVDJE,

wave
- 08:51 - Komentari (30) - Isprintaj - #

srijeda, 21.05.2008.

RETROVIZOR: NITKO DA NE DOĐE DO PRIJATELJ DRAG....I UPDATE



Shvatili ste: bili smo u Lukovdolu, posjetili Memorijalni muzej Ivana Gorana Kovačića, šetali amfiteatrom, održali koncert.
Tko - eek mi eek?

Ah, ona ekipica koju sam vam već spominjala, da ne duljim.
Devetu godinu s njima po svijetu bijelom & šarenom pjevam i zlo ne mislim.
(...ha, neću linkat, ali točno znam tko se od vas upravo smijulji i koliko vas viče: maestro Marek, haha...maestro Vaclav, hahaha...tctctc, kao da je zlo gledat u dirigenta! Ajte vi ne gledajte!! Pa mora se!!! Nisam ja kriva što se tu i tamo zalome neki talentirani, zgodni, mladi...smokin...)

No dobro, uozbiljimo se.
Svira ozbiljna glazba, meni najdraži "Oče naš" Matka Brajše Rašana; niš se neće čut ako se nastavite cerekat, a baš lijepo pjevamo, naročito ja zubo.

Idemo dalje, u šetnju...



Bole vas noge, žedni ste, gladni ste, zapalili bi jednu?
Ne brontulajte mi stalno ili ćete drugi put lipo ostat doma blabla!!!
Ajmo još malo po muzeju, pa na friški goranski zrak -pravac amfiteatar, spomenik, Goranov grob...



Današnji izbor glazbe najviše će razveseliti Fizija Medenog kiss.
Na nos mu već godinu dana izlazi jedna moja snimka, ne toliko duhovnog, ali svakako produhovljenog, moglo bi se reći čak i duševnog, "ej, kavano" tipa rofl zubo belj rolleyes.
(...malac, pazi 'vamo:
ako se stvar pročula dalje od tvog voćnjaka, ne'š dočekat da ti trešnje dozore zaliven...)

A sve ostale željne narodnjaka rolleyes bez cajki naughty, pozivam 7.lipnja u Zagreb na koncert;
misto radnje - Hrvatski glazbeni zavod, povod - 2.Međunarodni glazbeni memorijal "Emil Cossetto 2008.".
Pa eto, da ne bi bilo nismo znali smijeh.
I da, bložesačuvaj, ne pomislite kako idem okolo samo da mi rit puta vidi smijehsmijeh.
Kao, na primjer, danas smijehsmijehsmijeh.

Pa-pa, ekipica; laptop mi je v žepu, haha!

P.S. Ako se pitate na što taj zbor liči, eno vam u predzadnjem postu par altova i poneki bas.
Ne, ne tamo gdje su golubovi i konjske riti.
Mi smo oni uz bačvicu fino.
Ako stignem, možda ubacim još koju sličicu u slajd-šou.
Da šou bude kompletan belj.
Jer, ni spomenula nisam catering a la "Esplanade" njamipartymouthwash.

P.S.1. Za zaboravne (javili su mi se i takvi kiss):
ono šljašteće, žuto, podcrtano...to su tzv. LINKOVI yes.
Kliknite, koristite ih nono.
Dovoljno vas davim slikama i notama, neću još i slovima...
...šparam ih za komentare naughty


Oce nas - Rijecki oratorijski zbor "Ivan Matetic Ronjgov"

...I UPDATE

Red bi bio.

Red zbora, red maestra...jer ste vi to tražili smokin



wave
- 23:24 - Komentari (63) - Isprintaj - #

utorak, 20.05.2008.

JEDAN MEĐUPOST ZA KOLEGU IZ SUSJEDNE ŽUPANIJE...

Photobucket

...koji mi se žali da ne može oka sklopit zbog konjske riti iz prošlog posta.

A voli čovjek čokoladu s rižom, pa eto - Boljun, izvoli smijeh!!!

Međupost iz više razloga - zato jer mi Photobucketić odbija suradnju; zloća jedna, žvače mojih 45 slika s izleta cijeli bložji dan i ne da ih van, a baš sam ih namjeravala pogledati s vama; zato jer niš ne stignem ni na blogu, ni van njega; zato jer sam prehlađena a pjevati se mora; zato jer me ljutilo na probi; zato jer me ljutilo van probe; zato jer ja na sve to opet lijepo zabacujem pinklec na rame i pa-pa lud...

Ali svakog međuposta 24 sata dosta, I'll be back...naughty

ti si moja cokolada - idoli
wave
- 01:36 - Komentari (43) - Isprintaj - #

subota, 17.05.2008.

Kad nam se čini da je sve v riti...

Photobucket

...znajte da tako ne mora biti rofl.

Pogledajmo stvari s vedrije strane:

Photobucket

još puno toga u pinklec stane!

Dug put je za nama...

Photobucket

...još duži pred nama...

Photobucket

...ne dajmo se zavarati...

Photobucket

...mrvicama zubo!!!

Photobucket

rolleyes... no... nut... eek... blabla... namcor... nono... belj... zubo... cool... naughty... smokin

(...tek toliko da maknem prošli post & ne dovodim vas u napast raznoraznim manijakalnim idejama o retrovizorima i instalacijama.
Post o instalacijama slijedi, ali tek kad se vratim iz još jedne misije rolleyes.
Svečane & radne, naravno naughty. Ja nit' bančim, nit' zgubidančim laze.

Imam i dokaze s terena, ali tko bi vama što dokazao.

Photobucket

Alzo, dakle - Lukovdole & gore, drži gaće; stižeeeem....lud...)



wave
- 00:01 - Komentari (46) - Isprintaj - #

utorak, 13.05.2008.

RETROVIZOR OLITI PATNJE MLADOG MANIJAKA



Svaka riječ bila bi suvišna;

ekipica, gori uši i uživajte zubo !!!


wave
- 10:42 - Komentari (60) - Isprintaj - #

četvrtak, 08.05.2008.

PUT PUTUJEM...HEH, ZA PROMJENU...PLUS UPDATE ;-)))



...u Zagreb smijeh.

I to ni više ni manje nego na promociju knjige "Kako su nas ukrali Ciganima" moje prijateljice i naše blogerice Zone Z.!

Dakle, ekipica - tko želi, neka dođe u subotu, 10.05.2008.g., točno u podne; misto radnje - Knjižnica i čitaonica Bogdana Ogrizovića, Preradovićeva 5.

Ja odoh.

Ali ne bez Jubito-dodatka rofl:



UPDATE, tako da znate.... naughty .....



...mi bili, poslije i kavu pili...
(sličice su mutne, blogerska anonimnost neupitna, diskrecija zagarantirana zubo)

Onima koji nisu:


wave
- 20:48 - Komentari (37) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 05.05.2008.

OKLOPNA DIVIZIJA KREĆE...



...u proljeće cerek.

(Ova nježna neoprana ruka je nježna muška neoprana ruka. Ja ne grizem nokte belj)



Okupacija gradskih vrtova i parkova u punom je jeku.
I nitko okupatorskim jedinicama ne pruža otpor...samo salatu, jabuke, mrkvice, lubenice...yes.

Pružite i vi, ako hoćete.

Ili nemojte; snaći će se one kao što su se oduvijek snalazile.
Ali
u tom slučaju
pustite ih na miru.

Čančare samo nastoje preživjeti u urbanoj džungli, kao i mi.

Borimo se na istoj strani...

Naprijed, vojsko smijehsmijehsmijeh!!!


......rolleyes APDEJT, silom prilika rolleyes.....

Tonkin komentar na sinoćnji specijalitet kuće, šparoge+jaja+pršut:

Photobucket
(...degustacija upriličena na mačje inzistiranje...)

wave
- 00:01 - Komentari (40) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.