MiniMaxine

ponedjeljak, 28.01.2008.

Tri palme na otoku sreće



Vrag mi nije dao mira.

Istog trena kad sam ugledala counter-palmu kod Suncokretića, rekla sam:
mora biti moja!

Rečeno - učinjeno.

Suncić je dala sadnicu, sadnica se primila i eto - sad i ja imam brojač.
Točnije, dva brojača. Malo jača nut.
Tri palme iz naslova, četrnaest iz pjesme, jedna brojačka, jedna junačka sa sličice...šuma. Tko bi to pobrojio.

Zato brojim kokosove orahe.
Sjemenčice moje counter-palme.

Ležim u 'ladovini; kamen gori, val se pjeni, fali samo Frano Lasić.
Fali i Lijevo Željezno na counter-listi, ali možda svrati. Kao i drugi svati čudnovati. Ebeš listu s kojom si na čistu.

U međuvremenu, promatram šuškavo palmino lišće i vrebam kad će sazrijeti kakav kokosov orah.

Šuš-šuš, tup. Padne prvi. Miruje pored debla. Tenzija raste.
Šuš-šuš, tup. Drugi. Aha. Kotrlja se prema moru.
Šuš-šuš, ništa.
Šuš-šuš, jopet ništa.

Ti jarca, garant neki majmun drma krošnju.
Ne smijem ni trepnuti da mi ne promakne.

Zato, ekipica, ako me nema po blogu, ne brinite. Znate di sam.
Dok palme njišu grane, ponavljajte za mnom mantru:

She sells seashells by the seashore.
The shells she sells are surely seashells.
So if she sells shells on the seashore,
I'm sure she sells seashore shells.


Kao ovaj ovdje, samo brže.

I zamislite da su vas oteli karipski pirates s kojima vježbate pilates na pustom otoku.
I uživajte smijeh.
I zanemarite raznorazne majmune koji vam, ničim izazvani & gustim granjem prikriveni, drmaju palmu smijehsmijeh.
Ja jesam smijehsmijehsmijeh.
Ljeto je, proći će....



wave
- 12:37 - Komentari (39) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.