MiniMaxine

petak, 12.10.2007.

Put putujem...opet :-)))! Pa di se ti gasiš, MM, zabloga miloga?!?!?!



A žao mi cry.

Hehe.

Mo'š mislit, ekipica, kako mi je žao naughty.

Idem u Liku hrvatska.

Pod visokim pokroviteljstvom rolleyes.
Za nisku plaću greedy.
Malo fažola plus izlet u Smiljan njamismokinparty.

Smiljaniću, Smiljaniću, po...po...po eek.

Poludjet ću ako ne vidim medvjede u pidžamicama kako se spremaju na zimski spavanac yes.

I ako ne vidim je li Jadranko Kosor opituralo kosu nono.

I kome će Vesna Pusić dati pusu no.

I zašto, o, zašto me neće Stipe headbang?!?!?!
Dva dana mi se mota tu po gradu. Ni pisma, ni razglednice headbangheadbang.
Nije mi do pjevanja, ali the show must go on headbangheadbangheadbang.

Polazak - rano jutro, pola pet.
Moja Medena zijev.

Akcija "Maestro" nastavlja se, dakle, u najstrožoj tajnosti zaliven.
Sve sličice šaljem isključivo mom jedinom & voljenom Kengiju.
Zaklela sam mu se na vjernost jer jedino on cijeni moja glazbena pregnuća i nagnuća kiss.
Daleko im lijepa kuća mah.

A i meni u zadnje vrijeme lud.

Ča će mi ki, ki će mi ča smijeh.
Ili u slobodnom prijevodu - kaj nam pak moreju. Vrlo slobodnom smijehsmijeh.
Meni su svi beljjezicibelj strani smijehsmijehsmijeh.

Zato sad i ovaj moj ide za zube.
Dok nisam dobila po njima rofl.

Kiss/pozz, ekipica, vidimo se kad otpjevam svoje,

wave

- 12:22 - Komentari (34) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.