utorak, 18.03.2008.

Čudno nezapažen.

Naime, gledala sam film Zodiac, za kojeg sam ranije jednim uhom čula, drugim prečula šta se o njemu pričalo. A meni je dan bio relativno dosadan, napisala sam i obavila sve što sam trebala napraviti, upalila laptop, smjestila se na krevet, prebacila nogu preko noge, pokrila dekicom, i na bsplayeru stisnula znak trokuta. Play.


No, moram dodati da sam par dana ranije gledala No country for an old man, i usrala se od tjeskobe, i cijepala sam film kroz više sati jer mi je bio prenapet na nekim dijelovima, i kvragu, to što nema glazbe u njemu i to što je Bardem najsjebaniji šutljivi lik kojeg sam vidjela na ekranima, nije pridonjelo mojoj ideji da mi se ono, baš takooooo gleda kriminalistički triler, pa sam i sa zadrškom razmišljala o Zodiacu.

A vi. Morate ga pogledati. :) Jer je film zasigurno jedan od najboljih u svom žanru, i uopće mi nije jasno kako je tako relativno nezapaženo prošao kroz novine. Napravljen je po istinitom događaju. Glumačka ekipa je šarolika: Jake Gyllenhaal je lice koje sam povezivala s filmom, ali koji je samo jedan, važan, ali ipak samo jedan dio cijelog filma. Mark Ruffalo, Anthony Edwards i Robert Downey Jr. su briljantni, jer je sam film briljantan, iako sam na par dijelova duboko disala, i iako nisam mogla spavat tu noć jer me jedna scena s jezera stalno sjekla kroz glavu. No, kako je kraj dolazio kraju tako sam ja postajala sve nestrpljivija, jer više nisam znala šta očekivati od toga svega. Naime, o čemu se radi.

O serijskom ubojici Zodiac, koji je kasnih 60tih ubijao u Sjevernoj Kaliforniji, a o svojim ubojstvima obavještavao javnost kroz novine koje su morale objavljivati njegova pisma, iako je neka pisao u kriptogramima, jer ako ga nisu poslušali nove ljudske žrtve su slijedile. Recimo da se o tome radi, jer to je sam temelj filma, ali je on na sve strane razgranat. Stvarno nemam dovoljno riječi da bi ga pohvalila.

Svi likovi u filmu su stvarni, a Jake Gyllenhal glumi karikaturistu Roberta Graysmith(a) koji radi u jednim od novina, i koji je na kraju i napisao knjigu po kojoj je snimljena adaptacija.

Izvrstan film s elementima fanatičnog iščekivanja i odmotavanja cijele zaista napete, komplicirane i brutalne priče. No, ubojstva jesu onaj fakt koji vas može odgovoriti (govorim ženskoj populaciji) da ga ne pogledate, no, ona nisu toliko aktivna, a film ima nevjerojatno uvjerljiv scenarij, montažu i način snimanja koji vas baca kroz detalje, bogate likove i povezivanja, jer i vi nekako aktivno sudjelujete u toj cijeloj enigmi. Postane vam jako bitno o čemu se tu zapravo radi.

Nije nebitan podatak da je redatelj filma David Fincher, koji je napravio Seven, Fight club i Panic room.

Zaista, onako filmski, u određenim dijelovima kako se priča zapetljava napetost se reže nožem, a izgleda kao da se stalno zapetljava i frustrira. Briljantno.


| 09:08 | Aj ti reci! (16) | Za print mašinu. | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Komentari On/Off


''Sve ono što jesmo je rezultat onoga što smo mislili.''
Buddha

Svi tekstovi na minervariranje.blog.hr zaštićeni su Zakonom i zabranjeno je distribuiranje bez pristanka autorice. Minerva*Riranje © 2006-2012
eXTReMe Tracker