nedjelja, 09.03.2008.

Do re mi fa so la ti do!


Prije par dana sam slušala Chet Baker(a), i njegovu obradu pjesme Time after time. A baš volim tu pjesmu. Jer sam prije recimo dva mjeseca odgledala Evening, film s Claire Danes i Patrick Wilsonom. Koji i je i nije dobar, tom filmu jednostavno nešto fali. No, u sceni vjenčanja Claire i Patrick pjevaju tu pjesmu Time after time i baš mi ju milo pjevaju.

I onda sam još dalje kopala i vidjela da su njih dvoje napravili reklamu za Gap, u čijoj je podlozi pjesma koja se meni opet instant svidjela. Jer je zvučala skroz šarmantno. A nikad ju nisam čula.

Pa sam na Googleu utipkala riječi koje su me dovele do stvari koja se zove Anything you can do! A pjesma je originalno iz Broadway mjuzikla "Annie Get Your Gun", koji govori o životu Annie Oakley, koja je bila stvaran lik, američka kaubojčica, te koja je zbog svog izvrsnog znanja pucanja puške sa 27m (recimo to tako) postala prava zvijezda Buffalo Bill showa koji je oko 1870tih bio najpopularnije putujuće kazalište i zabavište Divljeg zapada.

I tako je 1946 mjuzikl o njoj zaživio na Broadwayskim daskama. 1950 je pretvoren u film istoimenog imena, Annie Get Your Gun koji je instantno postao popularan. A u tom je filmu (kao i u mjuziklu) scena između Annie Oakley i Frank Butlera (glume ih Betty Hutton i Howard Keel) koji se međusobno stalno svađaju jer što god da on može napraviti ona može bolje, dok je Annie zapravo beznadno zaljubljena u Franka. A prepucavaju se jer obadvoje rade u Buffalo Bill showu, no, Annie je postala poznatija od Franka, a njemu to teško pada. Isto tako, on je rekao da će njegova žena biti vrlo nježna i sva obučena u saten, a Annie je ono divljakuša koja ne zna za manire. I sad se meni beznadno gleda taj film.

Pa sam još dalje kopala, i našla moj trenutno najdraži klip. Naime, BBC je 2006. napravio emisiju ''The Sound of Musical'' gdje su u 4 emisije poznati kazališni glumci izveli najpoznatije pjesme iz Broadwayskim mjuzikala. I naravno, jedna od pjesama je Anything you can do! iz mjuzikla Anne Get Your Gun. I to u toliko dobroj izvedbi da sam ja cijeli ovaj tjedan dan započinjala s tom pjesmom jer mi je automatski jutro bolje izgledalo.

Jer je briljantna, jer su njih dvoje John Barrowman & Ruthie Henshall briljantni kazališni izvođači i jer je njihova izvedba baš spontano smiješna. I stoga, eto, klikni sad. :)


A da i ne govorim da sam sve ostale isječke također opetovano gledala.


| 11:35 | Aj ti reci! (7) | Za print mašinu. | #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Komentari On/Off


''Sve ono što jesmo je rezultat onoga što smo mislili.''
Buddha

Svi tekstovi na minervariranje.blog.hr zaštićeni su Zakonom i zabranjeno je distribuiranje bez pristanka autorice. Minerva*Riranje © 2006-2012
eXTReMe Tracker