On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

<3



od petka 13.(srpanj) 2007.bilo vas je:
Free Web Counter
Free Web Counter


upoznaj me.

ICQ: 486-476-786
MSN:aleksandra_kovacic@hotmail.com
jos me najdete na google talku.;)
SQL:Tioš,s računalstva otišla u promet.


Pošalji mi mail


trosjed je glup,
myspejs je bolji.
najdraza web stranica.
maj_fejs_buk.
moja pticica ^^
dormeo.
netłog.
msn_space
Program.
last.fm






In the end it doesn't even matter...



Photobucket
Evo mene...Photobucket doshla vas ja malo pozdravitifino
toga posta vec pishem dane i dane i nikad ga ne dovrsim,ili ga izbrisem pa ne objavim,,,Photobucket Photobucket
Usput sretne praznike vam želim! Photobucket
Znam da svi je2 cekate tai post..zubosmijeh
al bum ja sad namjerno napisala dužeeegaa.Photobucket Photobucket
btw.kak ste mi ?? PhotobucketPhotobucketPhotobucket
nadam se da ste si do ve vec pokrenuli onu pjesmu kaj je na početkuzubo
pjevapjevapjeva meni je bas...hm lepa..cerek
Ja sad tu na toplome,uzivam i pjevam (pjevam???!!laze)a machak se na prozoru smrzava...Photobucket
Neznam kak bi taj post moral izgledati,mislila sam da bude tuzan Photobucket ali bude onak,nekak srednje,a mozda i veseli Photobucket jer vise nisam tuznasretan no uglavno vidjeli bute na kraju fino zubo
(btw.sad je vec machak sishao, i ugodno se smjestio na krewet.Photobucket pa da,otvorila sam mu da Photobucket)
MOram reci da mi vise nije dosadno u životu (laze no dobro za to su zmislili praznikesmijeh)
al ubiti je onak kak si mi sredimo u životu.sretan neki na bolje sretan neki na loše tuzan a treci si ga niti sami ne mogu sreditino
al da...tak je...pa razmislite malokisssami odlucujemo kaj bumo sa sobom, kaj bumo delali, ak bumo sretni,dal bumo se samo plakali...
aid priznam dosta put bi najradije sve ostavila,pa bas me boli ona stwar za sve,i prestala se truditi jer nista ne vrijedi,nek nosi voda pa kam odnese odnesetuzan
i samo mi odlucujemo koje nam osobe ulaze u život..Photobucket
(sad sam dobila čaaaajzubohvaaaala maamaakiss)
da,moram bili zdrava za 2 dana..yeszubo
pih kaj jos na dochek nebi ishla??lud da nebi,ma bolesna odemsmijeh
ipak budem v gradusretansretan s ql ljudimasmijeh
pa ak bute de v blizini samo navratiteeeePhotobucket zujo
do sad me glava boljela Photobucket par dana bez prestaka...Photobucket, kašalj polako prestaje sretan,
ali grlo me jos uvijek boli...PhotobucketPhotobucket još par čajeva s limunom i sve bude dobro..smijeh
no da,gdje sam staala?sretan Aha da...
ne dopustaju svi svima da sam tak ulaze pa izlaze..tuzan
a nije to opce dobro,,,nekoga sam tak pustis koga ne poznas,,,
a posle te ta osoba samo povrijedi i nis drugocryPhotobucket
savjetujem,premislite prie...ili riskirajte,vasa voljakiss

no znam,nekima se ona songic ne svidjalud
aid stavim vam ja neku drugu...al opet,meni se svidja.(:Photobucket


idemo opet malo kopi pejst zubo

inace dio liriksa pjesme Believe-Yellowcardcerek

Think about the love inside the strength of heart
Think about the heroes saving life in the dark
Climbing higher through the fire
Time was running out
Never knowing you weren't going to be coming down alive

But you still came back for me
You were strong and you believed

Everything is gonna be alright
Everything is gonna be alright
Everything is gonna be alright
Be strong believe

Be strong believe!!


Photobucket

i ne biti tuzni PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
sve bude se riješilo...kiss sve dojde kadtad na svoe mjestoPhotobucket
treba vjerovati...puno punoPhotobucketi željeti se potruditisretan
i biti jaki da.kisskiss al ja,,,trenutno nemam volje za bilo kakav trudtuzanPhotobucket
al znam da budem ju dobila..uskoro Photobucket Photobucket
ma drzi mi neka chudna faza ... Photobucket

(sad je machaaak zaspal.joooooooj.cerekcerekcerek)

znate da ja vas jako jako voliiiimkisskisskisskiss
budite mi dobri,,,,i jaki...Photobucket
Photobucket
i malo veseljaaaaaa u živoooteeekisskisskiss
PhotobucketPhotobucket
(ko to prica...tuzan)
PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket
jedan veliki HUG za sve vas.kiss
Photobucket

P.S.I ve bute rekli da neznaaaam napisati normalan post?????zubo
Photobucket
mah


|nedjelja, 30.12.2007., 11:32|

|83| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.