MindTaker-ova svaštara (u najmanju ruku...)

10.05.2006., srijeda

Pjesma dana

Sanja Đorđević - Poruči pesmu sa imenom mojim

Kad u kafanu kreneš
s drugovima
sto izaberi onaj baš
gdje smo se sreli

Napiji se i otvori dušu
tad pred svima
reci da u tvom oku
moje suze ima

Neka iz tvoga srca
emocije teku
ko mačem ponos ti
u korenu saseku

Potvrdu hoću znak
da nije ti svejedno
da želiš opet
da budemo zajedno

Ref. 2x
Poruči pesmu sa
imenom mojim
da znam da u tvom
srcu još postojim

Kada mi jave
da krvare ti vene
da znam da bol je
taj samo zbog mene

Neka iz tvoga srca
emocije teku
ko mačem ponos ti
u korenu saseku

Potvrdu hoću znak
da nije ti svejedno
da želiš opet da
budemo zajedno


Eto što radi ljubav od čovjeka, ali upravo sam takvog raspoloženja..... ('kada mi jave da krvare ti vene').
Najrađe bih to i napravio zbog jedne cure, ali toliko blesav ipak nisam.......... valjda..............
- 14:43 - Pucaj!!! (6) - Troši boju, nije skupa... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Free Site Counters

hit Counter




Opis bloga

Kao prvo ne znam kaj će uopće ovaj opis, jer ćete sve ionako vidjet na samom blogu. Al dobro, nema veze.zujo
OK, sa čim će se bavit ovaj blog? Samo ime kaže.
Muzika, sport, filmovi (ako uleti), ali će možda uletit i neko životno iskusktvo ili dnevnički zapis. Uglavnom to bi bilo to, za ostale informacije nazovite 060/****** ili kontaktirajte mene. :P. Ma zafrkavam se, samo pogledajte ovaj blog ako vam nešto ne bude bilo jasno.......
Okreni stranicu...wink


Ako nekog zanima više (mada ne znam koga...rofl):

MSNM (iliti MSN Messenger):
aleksandar.stefanac@public.carnet.hr

ICQ sam imao ali sam ga zbriso, tako da...... nič smijeh

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
ŠMRC
Bloger

Ovo su dvije MMORPG igre za koje sam se zakačio:
OGame - hebena svemirska simulacija. da ne objašnjavam ovdje evo linka pa sve pogledajte što vas zanima: OGame
KoN - Knights of Noblemen - stara Engleska - vitezovi, kovači, zlato i zlatni novčići kao resursi..... Knights of Noblemen

Cool Blogovi

Lyricsi

OK, ovdje ću pisati riječi pjesama koje su mi OK, i na koje se furam u to vrijeme, ali ću paralelno i na samom blogu imati pjesmu dana.....
Pa eto:

Sanja Đorđević - Poruči pesmu sa imenom mojim

Kad u kafanu kreneš
s drugovima
sto izaberi onaj baš
gdje smo se sreli

Napiji se i otvori dušu
tad pred svima
reci da u tvom oku
moje suze ima

Neka iz tvoga srca
emocije teku
ko mačem ponos ti
u korenu saseku

Potvrdu hoću znak
da nije ti svejedno
da želiš opet
da budemo zajedno

Ref. 2x
Poruči pesmu sa
imenom mojim
da znam da u tvom
srcu još postojim

Kada mi jave
da krvare ti vene
da znam da bol je
taj samo zbog mene

Neka iz tvoga srca
emocije teku
ko mačem ponos ti
u korenu saseku

Potvrdu hoću znak
da nije ti svejedno
da želiš opet da
budemo zajedno




Indira Radić - Bio si mi drag

Koliko puta moram da ti kažem
kojim tonom i koliko glasno
da si svoju propustio šansu
da na našem satu piše kasno

Ne padaj na kolena
nemoj da se trudiš
i ne kupuj poklone
znam ja šta ti nudiš

Jeftine skupe sitnice
i pocepane razglednice
kišne kapi sa ulice
polovne olovne snove
i brodove što nikuda ne plove

Ref. 2x
Bio si mi sve, glavni lik iz serije
ja devojčica koja u sve veruje
bio si mi drag
sad od tebe ne vidim ni trag

Bio si mi sve, glavni lik iz serije
ja devojčica koja u sve veruje
idi bilo kom
ja cu od sad terati po svom

Koliko puta moram da ti kazem
ni iz besa niti iz inata
da ti ovde više nije mesto
i da takvih imam kao blata

ref.




Indira Radić - Zmaj

Što se mora, znam, mora se
što je lako tebi lako je
što je teško meni teže je
što je tako tako je

Lepo se obuci i odlazi
nek svi vide ko im dolazi
ne misli na nas i na kraj
budi uvek kao zmaj

Ref.
Budi lep, budi jak
za sve druge mrak
nemoj da me brukaš
i da umrem ti ja
ni to nije znak
da treba da kukaš

Samo napravi krug
za minut si tu
do našeg starog kraja
tu te čekaju još
dve karte za nas
do izgubljenog raja

Da je vreme, znam, vreme je
što je bilo uvek bilo je
što će biti tebi pripada
meni više nikada

Lepo se obuci i odlazi
nek ti sve za rukom polazi
ne misli na nas i na kraj
budi uvek kao zmaj




Mile Kitić - Šampanjac

Jedna do druge, tu ste vas dve
jedna za mene, druga za sve
a ja znojim se, sebe bojim se

To što je moje sigurno je
što nije moje još bolje je
a ti pitaš me, pitaš šta mi je

Ref.
Udara u glavu k'o šampanjac
njeno malo, glatko, crno koleno
pusti srećo, samo sam muškarac
vuče me, prokleto

Udara u glavu k'o šampanjac
ja bih s njom do jutra ovde ostao
oprosti srećo, samo sam muškarac
vuče me, prokleto

Jedna do druge, tu ste vas dve
obe u oči gledate me
a ja znojim se, sebe bojim se

To što je moje sigurno je
što nije moje još bolje je
a ti pitaš me, pitaš šta mi je

Ref.




Viki - Mahi mahi

Ref.
Mahi, mahi, mahi, mahi, mahinalno
okrenem te usred noći i tako stalno
radim li to iz ljubavi ili možda stvarno
mahi, mahi, mahi, mahi, mahinalno

Svima sam rekla da nisam sa tobom
al' kako da raščistim sama sa sobom
neka tajna sila ka tebi me vuče
i na srcu stoji mi datum od juče
takve kao ja na greškama ne uče

Ref.

Svima sam rekla da mogu sve sama
al' promenim mišljenje svakoga dana
malo, malo pa te vidim kraj sebe
i duh iz prošlosti na vrata grebe
zovem pomoć, naravno, dobijem tebe

Ref.

Mahi, mahi, mahi, mahi, mahinalno




Nedeljko Bajić Baja - Mini suknja

Okreću se ljudi, okreću se đaci
okreću se domaci, bogami i stranci
kada prođeš gradom gleda pola sveta
okreće se, okreće zbog tebe planeta
pola sveta nek rumeni
a ti mala dođi meni

Ref. 2x
Mini, mini, mini suknja
lepo ti stoji, nosi je stalno
zima, leto, vruće, hladno
stoji ti maksimalno

Okreću se veliki, okreću se mali
da su na mom mestu i život bi dali
gledajte, al' znajte kako stvari stoje
to što mini skriva to je samo moje
pola sveta nek rumeni
a ti mala dođi meni

Ref. 3x



Jelena Karleuša - Slatka mala

Ko je ona slatka mala
koja živi od skandala
ko je ona slatka mala
koja živi od skandala

Svakog drugog, trećeg dana
njena naslovna je strana
svakog drugog, trećeg dana
njena naslovna je strana

Ona radi sve isto ko ja
hej, hej, hej, hej
mrzi ceo svet, spava do pet
slatka mala

Ref. 2x
Šta će ti njen broj
što bi ti ga dala
nisi ti za nju
zverka si mala

Šta će ti njen broj
što da ti ga dam
ono što bi s njom
uradi sam

Ona više od kolača
voli ukus dobrog trača
ona više od kolača
voli ukus dobrog trača

Svake noći gradom kruži
samo s facama se druži
svake noći gradom kruži
samo s facama se druži

Ona radi sve isto ko ja
hej, hej, hej, hej
mrzi ceo svet, spava do pet
slatka mala