mimy i tincy_13

utorak, 12.09.2006.

....evo nas natrag....

proslo je i to dugo ljeto.....smrc....kad se svega odpocetka sjetim suze mi idu na okice....uzas kak je brzo proslo....ja bi ponovo!!!!ali sve kaj je lepo brzo prode....evo nas sad smo i mi osmasice....(kak to dobro zvuci).......
prvo sam bila na maturalcu pa sam bila doma par dana ......oprastala se s lovrekom....znate da se nismo vidli skoro 2 mj....tak smo bili jaki, opce neznam kak smo izdrzali...jer sad se ne vidim s njim 2 dana i vec mi tak fali.....bar ja...
onda sam otisla na more pa mica i cure na maturalac,onda smo se vratile i otisla sam k mici na more s njom.....bilo nam je bash super....druzile smo se s jednim dobrim deckom romanom....nikolom....onda su dosli dino i miha d.....pa s njima ......i tak .....e da bile smo u novalji..........bila sam tam 17 dana.....onda je dosla mama po mene i isla sam k sebi na more tam mi je bilo josh bolje........kad sam se vratila svaki dan sam bila s miom....tak smo se nekak jako zblizile ko nikad.....sve smo si govorile....sve smo znale....a joj tak ju volim....onda su se svi polako vratili pa nam je pocel spancir koji cekamo celu godinu a sam tak prode(smrc).....bilo mi je super....
EVO I TO BI BILO SVE ZA LJETO 2006....
sad je pocela skola kao sto znate i sve se vraca na svoje...........nazalost...ali bude i to proslo.....ajde pozdrav svima ....komentirajte......nek opet bude puno komentara.......pusa tenici leici......miciki......heleniki beniju lovreku zigiju......domicu....dineku.....i svima.......

12.09.2006. u 11:02 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

tina:
blog images

blog images



mia:
blog layout

blog layout




ej...idemo u 7.raz.,nazalost ne na istu skolu...mia ide na 2. a tina na 1. OS!!!!rekreativno se bavimo tenisom i mrzimop SKOLU!!!!!!to je to....zasad.....!!!!!
Cursors

Counters
CountersMySpace Layouts

MySpace Layouts


Linkovi

icq:mia-235-072-713
tina-207-549-526

dinek-neodoljivi macanwink
mia i tenanutsmokin
benny-tracericablabla
mujcek..muzevanheadbang
nas fann....thumbup
helenic i leicyes
gugica
tinin blogecdead
iveklud
samo mijin blog...rolleyes

nase (najuze,zensko)drustvance:
hele-luda frendica,slama muska srca(nejdemo u detalje)
tenica-jako ju volimo(ima najljepse okice u gradu)
leica-isto dobra frendica(ide na 2.oš s tenom miom i hele u raz)
larica-tinina naj frendica s raz. ,a i ide s mimy na eng
matea-tinina druga frendica s raz. ili pinky

evo vam ljudi cbox...