mimy i tincy_13

nedjelja, 07.05.2006.

od mie...

ovak...kao 1. bila sam celi jedan tjedan u skolithumbup....sutra jos nejdem na vjeronauk jer moram na fiziklalne bas u tom terminu...onda...ocjene:zasad guram....sve bi trebalo biti 5 osim mozda malo matkebang...ali moram imati 5 za gimnaziju....onda....a,da,nist novo,ali sam se opet posvadila s bennyjem....necu nist reci kaj se toga tice....necu se svadat prek blogova...svadamo se prek icq-anamcor!!!upravo se sad svadamo i malo ga podjebavamsmijeh....hahaha!!!bas sam zlocesta...bila sam s helenom u kazalistu i gledale smo folklor i bil je jedan jako zgodan decko....jako jako jako!!!i onda je u jednoj koreografiji trebal poljubiti jednu zesku....aaa....ubila bi ga i sebe takoderdead!!!al dobro..i to smo prezivele....i neznam vise kaj bi pricala....ah,sad nebrem ici na tenis zbog noge al se bar malo odmaram od sase,stalno se svadim s njimpuknucu!!!!hehe...i tak nema nist novog....neznam kaj bi pisala....al neznam zakaj pisem post...jer je bilo vreme da ga neko napise....ovaj vikend sam provela s dinekom i helenom i santekom i co. i bilo je ludoparty...neda mi se u detalje ali najbolje je bilo kad smo ja i hele diniju pojele čizburgernjami....i onda smo za kaznu trebale ici kupit nove...al dobro...i upravo sam se sad pomirila s bennyjem(hehe) i nebi u detalje kaj se toga tice...onda...naucila sam se tehnicki za sutra....ucila ali nisam naucila!!!i trebala sam se naci s tinom ovaj tjedan i nekaj smo se dogovarale ali dok se mi dogovaramo....o,boze....i da...to je bil ovaj dosadan tjedan!!!i benny nemoj mi reci da imam dosadne posteve kaj se nebi opet posvadili jer se ti svadis oko sitnica....i to bi bilo to....bbbooorrriiinnnggg....e,da i dosadan je onaj sranje koji je bas sranje i porucila bi grgi da ne zejbava...i teni da napise novi post i heleni takoder a i tini....i lei!!!hehe....i ja i tena bumo zacas dele puzlice od nase slikice i objavile bumo jos neke FORA slike na blogu...tak bute se smijali....i ja sam se!!!!ajde ljudi...pozdrav teni,heleni,starfakerici,tini,lei,tajchy,čmarti i svim akacicama ,kaji i njezinom novom decku fifiju....i naravno tracericama 1,2 i 3....e,pa da i bennyja i gugu...i sry ak am nekoga zaboravila.....bye!!wave

07.05.2006. u 21:08 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

tina:
blog images

blog images



mia:
blog layout

blog layout




ej...idemo u 7.raz.,nazalost ne na istu skolu...mia ide na 2. a tina na 1. OS!!!!rekreativno se bavimo tenisom i mrzimop SKOLU!!!!!!to je to....zasad.....!!!!!
Cursors

Counters
CountersMySpace Layouts

MySpace Layouts


Linkovi

icq:mia-235-072-713
tina-207-549-526

dinek-neodoljivi macanwink
mia i tenanutsmokin
benny-tracericablabla
mujcek..muzevanheadbang
nas fann....thumbup
helenic i leicyes
gugica
tinin blogecdead
iveklud
samo mijin blog...rolleyes

nase (najuze,zensko)drustvance:
hele-luda frendica,slama muska srca(nejdemo u detalje)
tenica-jako ju volimo(ima najljepse okice u gradu)
leica-isto dobra frendica(ide na 2.oš s tenom miom i hele u raz)
larica-tinina naj frendica s raz. ,a i ide s mimy na eng
matea-tinina druga frendica s raz. ili pinky

evo vam ljudi cbox...