mimy i tincy_13

nedjelja, 30.04.2006.

vise mi nis nije jasno...

ej ljudi evo ja jos uvjek zivim
glete neznam zakaj se svi u zadnje vreme tak srde na mene ,svadaju se i tak mislim pol vas me ni nezna a pricate bajke o meni!!!!mislim kakva sponzorusa ....kaj tak je tesko povjerovat da ja volim lovreka ...evo da volim ga i to ne zbok nekakvih para i kaj ja znam nek ga volim!!!!nadam se da bute shvatili ....onda ja ne iskoristavam nikakvog benija ja neznam po cemu bi to bilo tak..
i ubuduce molim vas da me ne prosudujete dok me ne upoznate...a kad me upoznate bute shvatili da sam ja jedna normalna POBURTETLIJA ko i svi vi...a i ak ne tak onda bute imali pravo komentirati me i u losem smislu
ovaj postek sam napisala samo ko moje misljenje ....i ljudi zivite svoj zivot i uzivajte u njemu ko i ja jer samo je jedan...
big kiss for all...see ya
pozdrav : mimiki leici heleniki lovreku tenici i akacicama ...i to je to

30.04.2006. u 22:28 • 48 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

tina:
blog images

blog images



mia:
blog layout

blog layout




ej...idemo u 7.raz.,nazalost ne na istu skolu...mia ide na 2. a tina na 1. OS!!!!rekreativno se bavimo tenisom i mrzimop SKOLU!!!!!!to je to....zasad.....!!!!!
Cursors

Counters
CountersMySpace Layouts

MySpace Layouts


Linkovi

icq:mia-235-072-713
tina-207-549-526

dinek-neodoljivi macanwink
mia i tenanutsmokin
benny-tracericablabla
mujcek..muzevanheadbang
nas fann....thumbup
helenic i leicyes
gugica
tinin blogecdead
iveklud
samo mijin blog...rolleyes

nase (najuze,zensko)drustvance:
hele-luda frendica,slama muska srca(nejdemo u detalje)
tenica-jako ju volimo(ima najljepse okice u gradu)
leica-isto dobra frendica(ide na 2.oš s tenom miom i hele u raz)
larica-tinina naj frendica s raz. ,a i ide s mimy na eng
matea-tinina druga frendica s raz. ili pinky

evo vam ljudi cbox...