mimy i tincy_13

subota, 22.04.2006.

neznam....ljubav,ferje,prijateljstvo

evo zavrsilo je i prokleto ferje ma nije bilo tak lose u cjelokupnosti kak glupo zavrsava....posvadila sam se s l....,onda karlovic oce bit s menom ali ja necu.... i tak ma jucer smo skoro zavrsili skupa ali sam si rekla "tince nedaj se" i dobro je ....sad sam opet sama ali znajuci sebe znam da tak nebum dugo
mimika nam nije zaljubljena....ali joj se par decki svida no nemo u detalje jer necemo da se to zna....
ali miica nam je jako cvrsta kaj se tice deckiju jer se nikad ne preda...i ne pada lako na fore od (muskih svinja)
curice tena i hele su se nekak pocele druzit s drugim drustvom....mislim ja se ne srdim ali nebi htela da mi prestanemo bit i dalje frendice
ok,ja i mia se drzimo i nadamo se da bu tak ostalo,celo ferje smo skupa i mislim da je to prijateljstvo....bile smo ovaj tj skupa kod anjice i bilo nam je super....pozdravljam anjicu(((((more more)))bilo je svega od solarija maski za lice(hahaha),jahanja (mislim konja...kaj nebi bilo)!!!!!
sutra ja imam turnircek s tenisa a neda mi se bas igrat ali tata i trener me nagovaraju pa moram ali kaj, bum se bar sutra malo zabavljala pase mi to sprtsko drustvo!!!!!!
to bi bilo to....skola nam pocne u pon .....ali jos malo ljudi 8 tj....i ciao, ide LJETNA UZIVANCIJA....
drzite ocjene dok mozete....pozdrav svima pusa.....TINA

22.04.2006. u 12:55 • 24 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

tina:
blog images

blog images



mia:
blog layout

blog layout




ej...idemo u 7.raz.,nazalost ne na istu skolu...mia ide na 2. a tina na 1. OS!!!!rekreativno se bavimo tenisom i mrzimop SKOLU!!!!!!to je to....zasad.....!!!!!
Cursors

Counters
CountersMySpace Layouts

MySpace Layouts


Linkovi

icq:mia-235-072-713
tina-207-549-526

dinek-neodoljivi macanwink
mia i tenanutsmokin
benny-tracericablabla
mujcek..muzevanheadbang
nas fann....thumbup
helenic i leicyes
gugica
tinin blogecdead
iveklud
samo mijin blog...rolleyes

nase (najuze,zensko)drustvance:
hele-luda frendica,slama muska srca(nejdemo u detalje)
tenica-jako ju volimo(ima najljepse okice u gradu)
leica-isto dobra frendica(ide na 2.oš s tenom miom i hele u raz)
larica-tinina naj frendica s raz. ,a i ide s mimy na eng
matea-tinina druga frendica s raz. ili pinky

evo vam ljudi cbox...