mimy i tincy_13

subota, 15.04.2006.

ah...

prvo sam se vozila s helenom i leom na dravi(detaljnije na mojem i heleninom blogu) a tina je bila u goricama...i posle sam isla k dedi na nekakvu veceru i onda smo ja i tina u osam trebale ici n a bazene,i sad prvo policija stoji,nismo mogli do bazene pa smo se nasle na pumpi kod bronxa,i onda pjesice...i dojdemo do bazena i ko neke glupace kucamo,dok nam neki covek nije dosel reci da bazeni ne rade...malo smo se osramotile al nije bedthumbup...i sad nismo znale kud bi pa smo isle malo do grada...i na skolskom smo srele kelu...namcornejdemo u detalje,al samo mogu reci da se covek osramotil...a kaj je i najvaznije da je i mene osramotil...mene je bilo tak sram,nasred grada mi se nekaj jadal kak bi on dal zivot za mene...al dobro,uglavnom,ispal je takav papcina...i ja i tina smo ogladnile i od grada,do zagrebacke do varazdinkedead...kupile smo si klipice i pocela je padat kisa,i malo su nam pokisli klipici,ali smo ih pojele,jer kad si gladan je sve dobronjami...al smo i mi pokisle...i sad smo mi trebale doci do mojeg dede po kisicizaliven...mislim,nije daleko al ipak...al nije bilo tak strasno...i onda smo malo bile jos kod mojeg dede i onda je po tinicu dosel tata i morala je doma jer ju je tam vrbanic cekalpuknucu...al dobro i ja sam zacas isla domeka...i tak mi je dan brzo presel al bilo je zakon,izuzmimo ono s kelom...sad si idem oprat zubekemouthwash,idem se stuskati i idem pajkit,sad sam se malo s tenicom spominala i tak...pusa svima!!!kiss

15.04.2006. u 22:34 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

tina:
blog images

blog images



mia:
blog layout

blog layout




ej...idemo u 7.raz.,nazalost ne na istu skolu...mia ide na 2. a tina na 1. OS!!!!rekreativno se bavimo tenisom i mrzimop SKOLU!!!!!!to je to....zasad.....!!!!!
Cursors

Counters
CountersMySpace Layouts

MySpace Layouts


Linkovi

icq:mia-235-072-713
tina-207-549-526

dinek-neodoljivi macanwink
mia i tenanutsmokin
benny-tracericablabla
mujcek..muzevanheadbang
nas fann....thumbup
helenic i leicyes
gugica
tinin blogecdead
iveklud
samo mijin blog...rolleyes

nase (najuze,zensko)drustvance:
hele-luda frendica,slama muska srca(nejdemo u detalje)
tenica-jako ju volimo(ima najljepse okice u gradu)
leica-isto dobra frendica(ide na 2.oš s tenom miom i hele u raz)
larica-tinina naj frendica s raz. ,a i ide s mimy na eng
matea-tinina druga frendica s raz. ili pinky

evo vam ljudi cbox...