utorak, 02.09.2008.

...OpEt GlUpA sKoLa...

I samo dok o tebi razmisljam
samo tad se dobro osjecam
za moj nemir ti si sedativ
niko kao ti ne prija mi

Mogu bilo s' kime jutrom da se budim
al' je srce samo tvoje janje moje
mogu da u svakom zalud tebe trazim
ali samo s' tobom je ono pravo, ono najbolje


...pa dobro ljudi sta je s tim komentarima...???...ja ko idiot swima kommam a dobijem 8 komentara.....lol....aj bar mi kommajte u owom postu.....Mačak(Tomo) danas pusto cajke u skoli....preko svog mp4-ia....i najbolja mi je sedativ od Maye....cak je i ENA poslusala neke cajke...npr Impulsi od Seke Aleksic....ja sam sto se nisam onesvjestila...misli...zenska koja je zakleti hippie-punkerica....poslusala je pjesmu od Seke....jbg cuda se događaju...=)....pod odmorima sam bila sa Grabovcem i Davidom u parku kraj skloe....ma obojica su zakon.....smokinsmokin....a taj david majke mi nije normalan....Grabovac me nes podjebavo i ja ga vijala...lik istrci iz skole i tam se nas dvoje vijamo oko nekog drveta....lol....i osli poslje sami u park jer je david oso na nastavu....vracam se ja malo prije zavrsetka sestog sata do njih dvojice da opet odemo u park i david pocne svima pricat da smo Grabovac i ja bili sami u parku....kao tko zna sta smo radili.....bang...
...lik nije normalan opet kazem...pa tog grabovca ne bih ni stapom taknula.....nije on los al ja ga stvarno gledam samo ko frenda....lud...
pod tzk mi se desila teska glupost.....satra mi je bas danas nasla prati swe kratke hlace...i ja tak morala bit na tjelesnom u tajicamaza trbusni ples.....crne sa zlatnim sjajem.....bangbangbang.......i jos neku crvenu majicu koa mi je preduga pa ju moram vezat....=(....aj swa sreca nitko me nije vidio osim owih iz razreda....=).......
...jučer sam bila vani sa ekipom URBAN iz Đeme...ma ludi su 100%....
...Rudi me pito 23 puta....swaki sam ga put odbila =(....da je stariji t bi se vec nesto i dalo sredit al lik je 2 godine mlađi tak da nema sanse...u subotu opet idem s njima van.....rijesiti neke stvari sa određenim osobama....pjeva.....
aeljudi odo ja wan sa Enom i Matijom...Matija nosi fotic pa stawim slike ak uspijem...pozz
Kiko
Andy
Mariute
Lory
Grabovac
David
Ena
Matija
Macak
Josip
Urso(s njim sjedim pod njemackim)
i poseban pozdrav cijeloj ekipi Urban iz Đeme...mah


Image Hosted by ImageShack.us

- 14:53 - Reci mi (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.