Slikice
ovo sam ja

Image Hosted by ImageShack.us

ja i on

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja


Image Hosted by ImageShack.us

na posao


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MOJE STVARČICE
Image Hosted by ImageShack.us

mobiteli!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


laptop
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


auti

unutrašnjost


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




KASNIJE STAVIM JOŠ!!!!

Savršena za sebe savršena za vas!!!!!!!

ponedjeljak, 21.08.2006.

CIAO

Evo ljudi ja upravo došla iz šopinga......evo Kate mućka koktele
a ja se bacila na pisanje....Evo bile smo u Diorovoj prodavaonici!!!!
i evo slika.......i da našla sam blog od Paris evo van njena slika
Image Hosted by ImageShack.us

pa ženska je naj savršenija!!!!Osim mene naravno!!!!!
evo slike!!!!
Kate
Image Hosted by ImageShack.us
trgovina
Image Hosted by ImageShack.us
cipele
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
i moj fetiš torbice
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
za ovu sam se posvađala sa nekom ženom no kad je vidjjela cjenu!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us
sexi u hladnim danima

Image Hosted by ImageShack.us
kupila sam si ja jošstvari al mi se neda stavljat


za kraj još jedna cura sa bloga Nina nije li savršena!!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us



- 13:48 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve o meni savršenoj!!!!!!






Nešto o meni
Ja sam jedn savršena Amerikanka....
koja voli sve...osim umišljenih...ljudi
....punkera....darkera...itd......savršena.....
zovem se Mischel al zovite me mimi!!!!!!
hhhaaaaa......i tak nemam dečka...
jer su svi glupi za mene...hihihih....
i tak uživajte......u mojoj savršenosti!!!!!!!!
pozzzz Paris....Nici....Kate.......Brit..itd..
nemojte se ljutit ak sam nekog izostavila....
ak jesam imat ćete 50.000E u đepu......
hihihihhhiiiiii......