< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne

O blogu i blogerici!

Sve teme koje mi padnu na pamet ;)

Ja sam jedna Mimi! Imam još jedan blog na kojem me možete više upoznati Mimi´s blog

Nadam se da će te mi prokomentirati sve moje teme i da će vam se svidjeti ovaj blog. Pročitajte bar jedan post nećete požaliti!

Volim:
-svoju obitelj
-svoje buduće zanimanje ;)
-igrati tenis
-jesti slatkiše
-iznenađenja
-iskrenost
-životinje
-kompić
-komedije
-zanimljive serije
-glazbu
-ljeto

Želim:
-uvijek biti "ja" i voljeti se
-puno se smijati i zabavljati
-naći sebi ravno društvo
-razumjeti neke stvari
-postići svoje ciljeve
-biti sretna
-živjeti :)

Linkin Park - What I've Done



In this farewell,
There’s no blood,
There’s no alibi.
‘Cause I’ve drawn regret,
From the truth,
Of a thousand lies.

So let mercy come,
And wash away…

What I’ve Done.
I’ll face myself,
To cross out what I’ve become.
Erase myself,
And let go of what I’ve done.

Put to rest,
What you thought of me.
While I clean this slate,
With the hands,
Of uncertainty.

So let mercy come,
And wash away…

What I’ve Done.
I’ll face myself,
To cross out what I’ve become.
Erase myself,
And let go of what I’ve done.

For What I’ve Done

I'll start again,
And whatever pain may come.
Today this ends,
I’m forgiving what I’ve done.

I’ll face myself,
To cross out what I’ve become.
Erase myself,
And let go of what I’ve done.
What I’ve done.

Forgiving What I’ve Done.

Linkin park - In the end


petak, 27.07.2007.

Snovi

Snovi su baš jedna čudna stvar, snovi, kada bi me neko pitao šta je to, vjerujte mi ja to nebi znala objasniti. Snovi, možda bi rekla ovako "Snovi su ogledalo naše mašte, razmišljanja i misli",jer ljudi najčešće sanjaju ono što razmišljaju, ono što ih mući ili što ih veseli.... al ponekad i ne…. Ja bi ponekad satima mogla razmišljati zašto sam baš to sanjala… imam hrpetinu snova koji nemaju smisla…. Al dobro. Nedavno sam sanjala nešto užasno i kad sam se probudila cijeli dan sam imala taj užasan osjećaj. Najednom naglo sam se probudila i odem u kupaonu i pogledam si oči…. Izgleda da sam plakala, al kako??? Očito da sam i u stvarnosti, a ane samo u snu….. o tome sam razmišljala 100 godina….. U zadnje vrijeme mi sestra priča kako ja po noći vrištim, a ja se samo naježim kad to čujem! I kaže da stalno pričam i svađam se, ma da mi je znat šta ja to sanjam??? Uglavnom…. dali vi vjerujete da se snovi ostvaruju…. Ja iskreno da i vjerovali vi ili ne to mi se desilo! Još prošle godine sanjala sam jednu sobicu koja je izgledala isto kao na natjecanju u Splitu na koje sam išla za mjesec dana, tolko sam bila šokirana kad sam ju vidjela da…. Ono od tad vjerujem da se snovi ostvaruju. I tak… kad sanjam neke snove kojih se sjetim (što se rijetko dešava)…. Uvijek pomislim šta ako se ovo desi. Eh…. Nadamo se da mi se ovaj užasni san nikad neće desit iako je bio jako realan. Snovi, snovi….. tako su čudni… vama???

11 komentara - Print - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.