M i m i *

29.01.2007., ponedjeljak


Ej, ljudići, evo danas ću biti jakoooooooo rofl kratka. Ajme, kako sam ja uzbuđena, blabla zujo sutra mi je prvi puta turnir, natjecanje iz tenisa i to za školu. Joj, 100% ću se osramotiti, ali nema veze namcor. I tak, imam i biologiju sutra, ali tek u 1 h, a nema me u školi do tad, super smijeh. Evo, upravo sam pogledala Obične ljude wink, a i maloprije mi je Amy javila da neće ići. Baš bezobrazno namcor sad moram sama, ma ako neće, neće, lud puno propušta. I tak, evo mog naj... sportaša thumbup:

ANCIC Mario 20040703 NF L

Dali znate tko je??? I evo vratila sam dizajn dok ga ne sredim, nije se moglo komentirati, ali sada može, i ajde pozdrav mahwavekiss
- 18:45 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.