M i m i *

24.01.2007., srijeda


Evo me, pozdrav ljudići!!! Danas sam opet kod svoje tetkice, u zgradi preko
puta, (jer ona ima Adsl), a ja još ne. Evo sada sam sa mamom kod tetke, došla
sam vidjeti malo svoje , zato što je danas mom dedi rođendan, pa su svi tu,
jedemo kolače i tak....... evo kopirala sam dio posta (onaj dolje) i tak, idem
sad, a vi pročitajte ovo ostalo i komentirajte, pliz i kakav vam je moj
dizajn???!!! : ) I, ispod ovog ogromnog odlomka "gluposti" je puno slićica,
slajdić, pa pogledajte i pročitajte tekst, pa komentirajte, pliz!thumbupwavemahsmijeh

Današnji dan je bio baš super, malo naporan ali O.K.thumbupsmijeh
Imali smo samo 3 sata zbog klizanja, a onda sam otišla kući nešto pojesti i
već u 11 i 30 je Sara došla po mene i krenuli smo u grad. Došli smo u 11 i 50,
malo smo pogledali sedmaše kako kližu,mah pozdravili profesoricu i otišli na
pola sata da se malo prošetamo, kad smo se vratili bilo je 2, 3 osmaša, malo
smo pričekali i već smo u 12 i 15 mogli ući i obući klizaljke. Super u 12 i 25 smo bili na ledu,
20 min ranije, baš super! Mislim da danas i nisam baš klizala kao inače, no
malo nesigurno jer 2 tjedna nisam klizala!!! Ma nema veze, bilo je super,
svi su bili super koliko sam uspjela vidjeti!!!thumbup Malo smo se i slikali, i već je
bilo 13 i 15, pa sam ja krenula na astronomiju!!! Za divno čudo bus mi je
stigao ćim sam došla na stanicu i već sam u 13 i 35 bila u školi. Na
astronomiji je bilo super, ponavljali smo i riješavali osmosmjerke. I, tak,
niš novo, jedino što jedva čekam da nam stave Adslheadbangbang
(ako nam ikad stave)
i, tak. : ) Evo jedan puno zanimljiviji dio posta za vas: : )

Danas ću pisati o tome što ja volim gledati, ili sam gledala na TV-u!!!! : ) Za
početak ja baš i ne gledam hrvatske programe nego njemačke. NE2 Za one
koji neznaju rođena sam u Njemačkoj (točnije u jednom malom gradiću
"Hanau" blizu Frankfurta...) O.K a znam i govoriti Njemački, (iskreno, znam
ali baš i ne volim pred svima...ahh) i naravno pratim sve na Njemačkim
programima. O.K Pogledajte dolje jer ima jedan video, slićice i slajdić! DA2
I pročitajte tekst, znam zvuči dosadno, ali baš i nije, ako vam se da čitajte,
bit će mi drago! SMIJEŠAK

Jedna od mojih naj... serija je O.C ili O.C California. Glavni likovi su baš simpa,
ali naj... su mi Sumer i Seth. A i pjesma mi se jako sviđa. Na njemačkom je
davno završila zadnja epizoda. Bolje da vam ne pričam šta se desilo jer je
nevjerojatno zamalo sam se rasplakala... Ako vas zanima, kraj je tragičan,
bolje da vam ne govorim... Ta serija je baš super, stvarno super, sve osim
kraja je super, evo, htjela sam staviti jedan video, ali, neznam, nemože!!!
ga staviti, neće, nije fer, upomoć ljudi!!!) headbangheadbang i slika:



Evo, uspjelo je!!! : )

love makes wp crh 1024x768

Moja druga naj... serija je Invazija ili Invasion. Baš je zakon, obožavam ju jer
kao što sam rekla davno obožavam znanstvenu fantastiku. Odlična je, gledam
je i na našim i na Njemačkom jer još uvijek traje, baš je zakon, barem meni,
a znam da se svima ta serija ne sviđa, ali meni je zakon. Pogledajte je jer je
jako zanimljiva, nedjeljom i ponedjeljkom u 8 i 50. Evo slićice:

images2

Još sam od serija gledala Kučanice ili Desperate Housewives, Čarobnice ili
Charmed (super, najviše ih voli moja seka) koje su bile na našim programima
i još neke koje nisu bile: Surface, 4400 i Greys Anatomy i još neke, ali
Njemačke, koje vjerojatno neznate... najčešće sapunice i puno su bolje od
naših. A od naših gledam samo Obične ljude a i NMK, mi je super. Evo sličice:

images8 images9

A od filmova, obožavam komedije, naravno znanstvenu fantastiku i takve
filmove, npr: (Gospodar prstenova, Harry Poter, Vanila sky, Svemogući Bruce,
a i romantični su super, a može i neke, dobre, ali samo dobre akcije (super su
mi Jackie Chan filmovi) i neki krimići (samo neki zanimljivi i ne sa puno
ubijanja, i tak...) A volim i nekad pogledat koji crtani-film, npr: Ledeno doba
mi je slatko i Madagaskar i U potrazi za Nemom mi je sladak. Nevolim horore,
znam da će svi sada reći ova je luda, ali baš me briga. Horori su mi bezveze!!!
Mogu vam reći, volim gledati i emisije, ali samo na Njemačkom jer ovo naše
je bezveze, (bez uvrede). Obožavam gledati natjećaje klizanja i plesanja i
pjevanja, nekad. I, tak, šta kažete vi? Evo još jedan slajdić u vezi s ovim:



I, tak napišite mi šta vi volite u komentarima!!! Pliz komentirajte, pliz, prošli
put ih je bilo 0, baš mi je bilo krivo jer sam htjela savjet od vas, pa ako vam
se da odite na prošli post. I, bok : ) !!! mahwavekiss
- 18:57 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.