.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid #fff;border-right: 6px solid #cccccc;color: #fff;} -->
< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

ma sve kaj nam se deshava u životu..heh..
Ewo malo mjuze..

Avril LavigneGirlfriend (Dr. Luke Remix) feat. Lil' Mama
David GuettaLove Is Gone feat. Chris Willis
RihannaUnfaithful

Ljudeki..=)..

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Pewaljka
Ana
Petra
Lana
Manuela
Ivana
Rizla i Štrudla

Da se predstavimo..

Nešto više o nama...

Petra

Ime:Petra
Prezime:Gajski
Nadimci:Pepa Pig,Rara,Pepa,Pero,
Datum rođenja:29.6.1994
Godina:13
Horoskopski znak:rak
Mjesto rođenja:Koprivnica
Kućni ljubimci:pas Švrčo,mačak Čupi i hrčak Živac
Hobi:sinkronizirano plivanje
Škola:Antun Nemčić Gostovinski
Razred: 7.d
volim:Anu (ko frendicu),svojeg dečka,svoje prijatelje,Šodericu,svoju rodbinu,svoje kućne ljubimce, jesti pizzu piti gazirana pića i još jenu malu sitnicu ČOKOLADU I SLATKIŠE
ne volim:školu,umišljene,glupe,dosadne,bahate,lažljive ljude.igle,cjepljenje,bolesti i slične stvari,rat i tak to.....
Prijateljice su mi: Alena,Sara,Ana,Viktorija,Jasmina,Tihana,Manuela i Lana
Prijatelji su mi:Luka,Pero,Marin,Igor 1 i 2,Dean,Jurica,Toni,Šambula

Ana
Moje cjenjeno ime:Ana Marija.
Prezime:Szabo
Nadimci:Anchy,Anacha,Banana..Anka..Viki..(ako gledate zauvijek susjedi..)..kužite..imam mozak ko ta plavuša.....
Datum rođenja:10.12.1994.
Godine:13..
Po horoskopu:Strijelac
Mjesto rođenja:Koprivnica..
Kućni ljubimci:dvije papigice Kiki i Koko..
Hobi:rukomet..(5 i pol godina)
Škola:Antun Nemčić Gostovinski
Razred:7.d
-volim
CHOKOLADU..prijatelje..dečke..izlaske..sport..itd..mamu..tatu..braću..Hajduk..Dinamo..rukometaše..i nogometaše..
-ne volim
ljude koji neprestano lažu..bahatost..umišljenost..školu..biti bolesna..
Prijateljice:Petra..Ena..Andrea..Lara..Lucija..Dora..Stela..Lana..Manuela..ma u biti sve cure s rukometa...i šećer mali slatki..SARA STOČEK..=)))
Prijatelji:..Toni..Šambula..Bukovac..Smiljanić..Tomislav..Ernest..

utorak, 01.04.2008.

..Moje oči sve ti kažu..moje usne ti ne lažu..moje suze koje bole..kažu ti da još te vole..

Eyyy...niti jedan komentar..fkt..ono..al ok..ovako..danas je PRVI APRIL..nasjela sam na par fora..al sam zato i podvalila nekoliko njih..he..he..(Ana)..ma sve u svemu danas je u školi bilo predivno..možda neki neznaju..al Petra i ja smo se uključile u projekt bez pušenja oko škole..i tak plakat josh nije do kraja gotov..treba to sve poljepiti..i tak..nismo bili na tjelesnom i na fiziki..tak je bilo zakon..a neznamo kaj da pishemo..nema inspiracije..ne..ne..e...pa..da..znate da mi idemo sutra i preksutra popodne u školu??..inache mi neparni razredi idemo ujutro ovaj tjedan..al zbog 4-tih razreda se smjene mjenjaju..ha..ha..napokon duže spavanje..jeeee..fino..



| - 14:58 - ...komentiraj me.... (36) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.