<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

subota, 24.05.2008.

..moj rođendn..

..wweee..hello everybody...nemrem vjeovat da sam ja napokon napisala post ...mislim onak bilo je i vrijeme vec...al onak..oke...jucer mi je bio rođendan...meni je bilo oke iako je moglo bt i bolje bilo je super...gledali smo filmich...i comet 08 na vivi...bili tokio hotel...i sta da vam kazem..vec znate sta je bilo...edita poludila...plakala..skakala ko budala....ja nemogu vjerovat da je ona tolko luda za njima(tj njim luda je za billom)...znala sam da ih voli al tolko....ja nisam mogla vjerovat...plakala je kad su pobjedili..heh..ludacha...

..i luda maricka..ona i petra su ostale spavati..pa smo se sve ko sardine naslagale..a ja sam govorim kak cu se ubit..i de lol..i gledala smo silent hill..meni je bio mal dosadan jer sam ga jedno 105 puta gledala a maricki je bio suer ..kak je rekla..kad je zavrsio film..pocela smo divljati i skakati ..derat se pa je dosla moja stara i rastjerala nas...ivana i petra u njenu sobu(ivaninu) ..a ja i maricka ostale na kutnoj...smoje raširile i tam spavale..zapravo nismo spavala..neg smo pričale cjelu noć...do onak mislim nekih 5 ujutro...al dobro...i onda me tak stomak bolio da sam se nekak morala umirit pa sam tako i zaspala...probudila smo se oko nekih 11...ugl meni je bilu super...joj danas mi dolazi cjela rodina...ubit cu se..jos sam to moram prezivit i sve ce bt superr...aje poZzac svima sa rođoša...i onima oji me citaju i kommaju..PusSavam narode..



- 13:36 - Komentiraj (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.