utorak, 30.05.2006.

Moj Grad

Novigrad! Ja živim ovdije to je mali gradić u kojem nema skoro ništa ali ovdje živimo prosiječno dobro nemamo puno problema i sve je mirno možda i premirno za nas teeagera!
Grad je ljep ako ne drugo evo vam par slika i na linkovima imate stranicu novigrada ako nekome zanima.



| 16:24 | Reci (8) | Hočeš to na papir?! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © OVER THE TOP - Design touch by: Tri mudraca





Češ ih vidit ili nečeš

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


ŠTA?
Kut u kojem ja vladam i mogu živit i mislit kako ja želim bez da mo niko govori šta moram i šta ne moram napravit.

Kolko Vas Ima Free Website Counters





Free Website Counters



IME: Paolo
GRAD: Novigrad
GODINE:17 (za par dana)
VOLIM: Sebe,biciklu,aute,freestyle sportove,parkour,muziku, cure,i još puno toga neda mi se nabrajati.
MUZIKA: Volim svu glazbu i skoro svaku vrstu glazbe, istina je da neke vrste volim više i neke ne podnosim. Ali mrzim kad neko ocijeni osobe nasuprot vstu glazbe koju voli, (neko mene poznaje kao DJ a drugi me poznaju kao rocker). Ipak najviše volim punk rock, SKA , i metal ali ne žalim se ako čujem neki R&B ili dance pjesmu.

SORRY:Blog ču napisati u hrvatskom Jeziku kao i svi, ali molim vas koji čete me čitat da mi opraštate sve greške koje čete pronači. DOMA PRIČAM TALJANSKI!!!!dead
Fotke