Exit - treci dan...


Noćas se na Tvrđavi okupilo više ljudi nego prethodne večeri i novinarske procene govore da je oko ponoći bilo preko 35.000 ljudi. Najveći broj njih, preko 20.000 smestilo se ispred glavne bine gde je nastupala jedna od najvećih zvezda ovogodišnjeg festivala pedesetogodišnji Bili Ajdol koji je osamdesetih godina prošlog veka bio na vrhuncu svoje karijere, a nedavno je izdao novi album.
Bili Ajdol je svojim nastupom ispunio očekivanja,a prognoze koje su pre festivala govorile da će okupiti najveći broj posetilaca ovogodišnjeg Exita su se ispunile jer su tokom njegovog koncerta ostale bine bile skoro prazne.

Jaooo kakav dozivljaj, srce mi je na mestu cula sam ga kao da samo za mene peva a gledala na video bimu i provela se ne svakidasnje...
Imala sam i lepo drustvo jednog sarmantvnog gospodina koji se bas potrudio da mi upotpuni dozivljaj svojim prisustvom... osecaj za mene vrlo neobican... setnja po strandu i keju i kasnije ljuljuskanje na brod-cafeeu,... prijatan sagovornik... prijatan ambijent... miris Dunava i glas Billy Idola.... sta reci.... :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


09.07.2006. u 15:34 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Nešto blesavo,nešto smešno, nešto..i ako treba i teško

Omiljeni linkovi

Format C
Poezija
Humor

Blog koji ja čitam tj. najcesce virim...

Nada
Aquarius
Leon
Nosferatu
Šovinist
d-Raa-gi

Zanimljive stranice

Zvrk
Milla
Novi Sad


Free Web Counter

Free Hit Counter