...

Pitam se kakvo je to prokletstvo...
zar moj osmeh bas ne moze da se zadrzi malo duze...
Bas sam razocarana...
Zasto ne mogu da odvojim lepo od onog suprotnog osecanja..
zasto se uvek mesaju...
Napredovala sam u sluzbi..
postala sef :)))))))))))))))

Moji dragi prijatelji su se najavili za sutra "kotlic"
e rekoh najzad i to cudo da se desi...
dobro sam nazvala da pitam kad stizu, heh
al' cudima nikad kraja, izgleda da je to bila sala,
zaseli momci u kafanche pa se ni jedan ne seca dogovora :(((
Odustajem... leto je proslo...ko zna do godine sta ce biti s nama...

03.09.2005. u 14:35 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Nešto blesavo,nešto smešno, nešto..i ako treba i teško

Omiljeni linkovi

Format C
Poezija
Humor

Blog koji ja čitam tj. najcesce virim...

Nada
Aquarius
Leon
Nosferatu
Šovinist
d-Raa-gi

Zanimljive stranice

Zvrk
Milla
Novi Sad


Free Web Counter

Free Hit Counter