MILKY

petak, 15.07.2005.

tour no. 2...

E ljudi moji danasnji dan opet je obiljezio tour po gradu, ali tlaka mi je sad opet pisat dje sam sve bio, a vi ionako ne citate tako reko ko ga jebe... ovo popodne sam mislio na kupanje ali kad sam doso doma vidio sam kako sam umoran pa sam lijepo pojeo i prilego, vecheras idem u zupu zvao me rodjak da tamo izadjemo, osta cu spava u njega, nevolim se bas motat po zupi al tamo dje on stoji je meni fakat lijepo... Ljudi vidimo se/cujemo se..... C U ... !!!

- 19:27 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Lipo li je...

  • Sjedit na krmi broda poslije jedrenja i nemislit nista...

    Napit se iso-sporta poslije ronjenja...

    Ubit ribetinu iz puske...

    Skocit na lastu s neke malo vece stijene...

    Igrat picigina na sunju po cijele dane...

    Kad si gladan Popapat burek od mesa i zalit ga Mils tekucim jogurtom...

    Trenirat a da ti nije tlaka...





Naj pjesme...

  • Mojoj lijepoj
    Ja sam je gledao u svitanje dana.
    U tihim noćima od zvjezdanog sna.
    Rumenim sutonima ona me ljubi.
    Zelenim poljima i beskrajem dna.

    Ja sam je gledao kroz kapljice kiše.
    Ona je svjetlo što me vodi kroz noć.
    Olujnim valovima ona me njiše.
    Ona je ljubav koja ne može proć.

    Ja bi ugledo sunce kad bi ugledao Nju.
    Ja bi imao ljepotu da je pored mene tu.
    Ja sam znao da ću svoju ljubav pokloniti Njoj.
    Mojoj Lijepoj Zemlji Hrvatskoj!





    Ruzinavi brod
    Više ne pantin ča san tija kad san bija lud i mlad.
    S kime san cile noći bija, s kin san karta, s kin san pija.
    I ko je sve za menon plaka kad bi odrišiva kraj.
    Možda me tamo, di sad iden, čeka raj.

    Debelin moren sad me vozi stari ruzinavi brod
    Po provi mu restu friži, a timun mi uvik biži
    Tamo di bi tija i tamo di ne bi smija.
    More je izabralo put.

    Na kraju. Moran ti reći da već dobro vidin kraj.
    Da su valovi sve veći i da mi ne liči na raj.
    Samo olupine stare ča su zarile za dno.
    Pa mi ono ča san tija, ča san godinama snija......nije to.



    Sušac blues
    Vjetar raskopava more ja sam na brodu isplovio sam.
    Vjetar se diže i ruši na mene ja njegovu namjeru znam.
    On želi isprobati snagu na mene obrušava svu svoju moć.
    Al' ja sam krenuo tamo gdje želim i tamo gdje želim ću sigurno doć.

    Ne, ne bojim se juga, ne bojim se bure, ne bojim se neba, dubine ni dna.
    Podivljali valovi me uzalud jure, na krilima vjetra poletjet ću ja.
    Ne, ne mogu mi ništa, ne mogu mi ništa, sve prirodne sile isav njihov bijes.
    Ne mogu mi ništa ni žega ni kiša na krilima vjetra ja nastavljam ples.

    U noći kad nevera stane inebo kad prekrije zvjezdani roj.
    More će vidati stečene rane i skupljat će snagu za još jedan boj.
    I pozvat će u pomoć vjetrove nove, i nebo će munjama parati noć.
    Al' ja sam od onih što vječito plove i tamo gdje želim....ja ću tamo i doć.

    Ne, ne bojim se juga, ne bojim se bure, ne bojim se neba, dubine ni dna.
    Podivljali valovi me uzalud jure, na krilima vjetra poletjet ću ja.
    Ne, ne mogu mi ništa, ne mogu mi ništa, sve prirodne sile isav njihov bijes.
    Ne mogu mi ništa ni žega ni kiša na krilima vjetra ja nastavljam ples.





    Morska vila
    Kao da je morska vila
    Sve je moje snove ostvarila
    Na obalama vrele , neprospavane noći
    Kao da je dio plime, modro more šumi njeno ime
    I sklada tihe pjesme, pjesme o samoći
    Kao da je dio sna
    Što me nosi zvijezdama

    I dok je ljubim ona se pretvara da spava
    Grijana zlatnim suncem moje ljubavi
    I dok je ljubim, kao more, njeno tijelo podrhtava
    Povedi me prostranstvima gdje svi
    Pjevaju o ljubavi






    Di si ti
    Da se žamor čuje ja ga ne bi čuja
    I pisma da se čuje ja je čuja ne bi
    I uvik kad san takav ja razmišljan o tebi
    Voljena moja
    A to je tako često pa i u snu se budin
    I počet ću sam sebe da kudin
    I da se nazivam ludin
    I počet ću da te mrzin, voljena moja

    I ne samo da ću početi, nego to i činin
    I sve ću naše zbrisati i reći ću svima inin
    Da te ostavjan i mrzin voljena moja, ljubavi moja
    Di si ti?

    A zato ne tribaju mi ni suze ni cviće
    Psovke, poljupci ni dar
    Niko izgubiti time ništa neće
    Jer nikad nismo bili zajubjeni par

    Stihovi šta sada reka san tebi
    Spontane su riči
    Bez škice, bez kroja
    I kažen ti na glas šta krija san u sebi
    Oćeš li biti voljena moja

    I na kraju te molin voljena moja
    Da nikom ne kažeš ovo, da šutiš
    Neka ovo bude mala tajna, moja i tvoja
    I nemoj zbog ove pisme da se ljutiš
    Jer ti ćeš uvik biti uvik voljena moja