< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

o meni i malo glazbe






eto ovako:
zovem se Marko
al me svi zovu milki
imam 15 godina i
idem 1.raz komercijale...
jako sam gladan
a i pospan covjek...
eto volim vozit malo
extremnije bajs...
naj frendovi:sisko, zaky, jopa...
i da volim jednu prelijepu
curu ===Anju===

Linkovi

Anjin blog

danijelin blog

blog mr. zalca

josipin blog

ak vas zanimaju graffiti

siskov blog

lude cure iz 1.pt

slike

ja-najnovije izdanje
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

u skoli
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

no coment
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

gams- dobar frend


...


josipa


zaky


my fuckin opanci
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


bedzevi.com,button,badges,priponke,Nemas sanse


bedzevi.com,button,badges,priponke,Ja sam cool


bedzevi.com,button,badges,priponke,Necu ucit, ocu lokat!

jubito

malo mtb


idiot (malo strasno)


neka budala s loptom(obavezno pogledati)


ponedjeljak, 17.12.2007.

na zelju...

evo posto mi neki vec kazu da napisem novi:
cjoj neznam sta bi piso...
subota:grad-svi pijani al ove bas nekak extra, brtan kida cvijece u elitu, duga piroman proizvodi nova cuda, tin da ne pricam kakav je, jopa se slabo sjeca, rupic se probudio u pola 6 ispred neke pekare...
ja se sjecam svega iako me neki oce ubijedit da su se dogadale neke stvari...
ugl posto mi je vec odavno ali i od parka jetra u kurcu kad sam popio malo sam me je presjeklo i bolilo cijelu noc dok se nisam naroljo tableta doma... ma nekako sam se dovuko do kuce a jos sam i anji pokusavo poslat neku poruku al je ispala svakako...lol...
jucer:ma bili malo vani se smrzavat iako je meni bilo vruce jer smo se ko mala djecica sklizali po ledu a tek u parku... joj padova ko u prici... ma ugl i to je bila sprdnja(a kad kod mene nije)
danas:ma eto bio u sk(nes vjerovat)... e al ispravio sam poznavanje a mat ne padam jer sam nekako tocno rjesio zadatak i dobio 2(cak i grgo je dobio 2 kad je prepisivo od mene...kak sam pametan)
eto to je od mene a sad odo slavit jer ne padam...
jea madafaka...niga... i ostale crnjacke fore...
pozz:
anjikiss
zakyubang
josipiwave
corickiwavebang
tajnicamabangbangbangwaveparty
neu(brtanu)smokindead
i svima ostalima
a sad idite radite nes pametno a ne ovo citat!zubo



| komentari (68) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.