studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

o meni i malo glazbe






eto ovako:
zovem se Marko
al me svi zovu milki
imam 15 godina i
idem 1.raz komercijale...
jako sam gladan
a i pospan covjek...
eto volim vozit malo
extremnije bajs...
naj frendovi:sisko, zaky, jopa...
i da volim jednu prelijepu
curu ===Anju===

Linkovi

Anjin blog

danijelin blog

blog mr. zalca

josipin blog

ak vas zanimaju graffiti

siskov blog

lude cure iz 1.pt

slike

ja-najnovije izdanje
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

u skoli
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

no coment
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

gams- dobar frend


...


josipa


zaky


my fuckin opanci
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


bedzevi.com,button,badges,priponke,Nemas sanse


bedzevi.com,button,badges,priponke,Ja sam cool


bedzevi.com,button,badges,priponke,Necu ucit, ocu lokat!

jubito

malo mtb


idiot (malo strasno)


neka budala s loptom(obavezno pogledati)


petak, 23.11.2007.

vicevi

1.
Mladi putnik izgubljen luta Kinom kadli ugleda samotnu kucu i pokuca na vrata. ˝izgubio sam se˝, rece starcu koji mu je otvorio, ˝mogu li prespavati kod vas?˝
˝naravno˝, odgovori Kinez,˝ali pod jednim uvijetom. ako taknes moju kcer, primjenit cu na tebi 3 najstrasnije metode kineskog mucenja!˝
˝uredu˝ rece mladic i ude. malo prije vecere starceva kci sisla je niz stube. bila je mlada i vrlo lijepa, a ocigledno joj se mladic svidio jer nije skidala pogled s njega. no sjetivsi se starcevih rijeci, mladic ju je ignorirao i otisao u krevet. no ipak nije mogao izdrzat, pa se usuljao u njenu sobu...u zoru se vratio izmoren u sobu i utonuo u san. kad se probudio, osjetio je pritisak na grudima. otvorio je oci i ugledao kamencinu na grudima. na stropu je bila poruka:˝kinesko mucenje br.1:kamen na grudima!˝, ˝jakog mi mucenja˝ pomisli mladic i baci kamen kroz prozor, tada je na zidu do prozora ugledao drugu poruku:˝kinesko mucenje br.2:kamen vezan za ljevo jaje˝. u panici mladic skoci kroz prozor ˝reko bolje bit polomljen nego kastriran!˝. dok je padao na podu je ugledao i trecu poruku:˝kinjesko mucenje br.3:desno jaje vezano za nogu od kreveta˝!

2.
mali indijanac razgovara sa svojim odem:˝tata, zasto se seka zove Zelena Livada?˝ otac mu odgovara:˝zato sto je zaceta na livadi˝. ˝a zasto se braco zove Snjezna Planina?˝
˝zato sto je zacet na takvoj planini!˝ nato ce otac.
˝imam jos jedno pitane...˝ kaze mali indijanac.
˝aj suti, Puknuta Gumo!˝

3.
dode mujo na razgovor za posao. pita poslodavca kolika je placa.
˝2000kn sada, a kasnije i vise!˝rece poslodavac.
˝dobro, onda dolazim kasnije˝rece mujo i ode...

4.
jedno mirno poslijepodme zazvoni telefon i ivica se javi.
˝sine, uzmi sjekiru˝
i sin tako napravi.
ivica:˝i sto sad?˝
2. glas:˝ubij mamu!˝
ivica:˝ali tata...˝
2. glas:˝nema ali, ubij je!˝
i ivica je ubije
ivica:˝i sta sad s mamom?˝
2. glas:˝zakopaj je u dvoriste!˝
ivica:˝ali tata mi nemamo dvoriste!˝
2. glas:˝oprostite, krivi broj!˝

eto to je za sad malo iz moje arhive viceva...
aj pozdravljam vas sve, sam mi komajte!
peace



| komentari (49) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.