milki

utorak, 30.05.2006.

promjeni me, promjeni se

Ev ljudi ja se opet javljam.smijeh
Kao što vidite približio se 1000posjet i to je nekak baš dobro.
Neki dan sam uredio prijatelju blog, malo i vidio sam da znam to dobro.
I onda sam tek skužio kak mi je jadan dizajn.
Sve neš zbrkano, sivo i uopce mi se više nije svidjalo.
Veceras kad sam došao iz škole odlučio sam i sebi promjenit dizajn.cerek
Kao što vidite i jesam. Meni je puno bolje nego prije, ak sad ne znam jel se vama svidja. Ak da onda super, a ak ne i dont really carewink
Kod mene se nije niš posebno dogadjalo.
Izašli skejtat u nedjelju i pocelo kišit i jak vjetar.
Ošli ispred zgrade i kiša prestala.
SKejatali tamo na nekom banku i na njemu još ima jedan.
Radili i slajdove na bankini i grindove naravno.
Ma svašt smo radili. AL bilo je zakon jer je vjetar baš puho.
Ma ludnica.
Jucer sam išao u videoteku. U povratku onak probam360-flip zavrtim i skoro stanem. Jako mi malo fali. Baš supercerek
I isto tako i hardflip. Sam sam ga fulo zadnjom nogom.
Jedva cekam subotu da ih stanem.
Eto to je to.
Nadam se da cu dobit dobru ocijenu iz fizike i iz kemije ovaj tjedan.
DAj BOže.
AJd ljudi idem ja.
Wijuuuuuuuuucerek

30.05.2006. u 21:44 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

IN THIS CRAZY WORLD, SKATEBOARDING IS THE ONLY THING TO KEEP YOU...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us













40'
By Franz Ferdinand
BestAudioCodes.com



Free Counter
Free Counter