milki

ponedjeljak, 01.05.2006.

Shubi dubii duuuu

Ah da.
Sad se ne mogu sjetit kad sam zadnji post napisao....
I tako.Jučer sam bio neki sav ko izlomljen i nije mi se dalo ici skejtat.
Ošo ujutro u Crkvu pa na kavu.
Poslje toga do kladionice kad ono novost.
Imaju svakih 5minuta utrke pasa i uživo gledaš preko TV-a
Ja uzeo dvije utrke po 5kn uplatio i dobio 40knsmijeh
Eh da da. Posljepodne išao do prijatelja mal se zezali s loptom i tak.
Nisam skejto zato jer sam mislio da ce padat kiša.
Bilo je stalno tmurno.
I tak niš posebno.
Danas se probudio i odmah sam vidio da je vani kišanamcor
I tak cijeli dan.
Učio sam hrvatski i onda mal visio na kompu.
Skino sam si neki flim Transworld-ov i nije loš.
Skido neke pjesme staroj i tak....cerek
Tomo ak oš ja ti ga spržim pa donesem u petak.
U petak javljaju lijepo vrijeme pa se ide u Osijek.
Još sutra u školu i onda u SRI, ČET, PET imamo nacionalne ispite.
A ne znam baš mi se to nekako piše.
Nema ocijene nema ničeg.
Ajd ljudi ja odoh na malom oblaku.
Idem pričat sa rupicama na mojoj majici....cerek

01.05.2006. u 20:31 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

IN THIS CRAZY WORLD, SKATEBOARDING IS THE ONLY THING TO KEEP YOU...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us













40'
By Franz Ferdinand
BestAudioCodes.com



Free Counter
Free Counter