milki

petak, 28.04.2006.

KRAVA VELI MUUUUUUU

Da da ma ta luda krava.
I tako ljudi letili smo jučer.
Ma šalim se ja. Nismo, možda onak malooooo.........rofl
Danas posljepodne sam mislio da ce biti kiše, ali ipak nije biloparty
Stalno su mi neke rupice na majcama. Same od sebe se stvaraju......namcor
Vec me nerviraju.
I cini mi se da počinju pričat sa mnomcerek
Bili skejtat. Pocistili su ono di ce bit mramor i sad se može mal skejtat.
Ne može se slajdat, niti grindat.
Ima dost rupa, al je OK.
Ja se zaletio ko konj, išo radit Varial flip s toga i kojih pola metra prije
mi zapne skate za neku rupu i ja prvo onak dernem o gornji dio, a zatim padnem i dolje.Uf al sam se ubio. Sprljo se skroz, al sam se bar nekak docekosmijeh. Bolila me noga.
Poslje sam na trgu napravio ollie na dvije i onda manual preko nekog kruga velikog. PREČISTOcerek
Onda flip radio sa onog kod tri i sletim na primo s petom.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAcerek
Baco skejt, patikom pogodio sat na trgu i takrofl
Idem ja sad ljudi pa se vidimo.
SEEEE YAAAAAAAA

28.04.2006. u 21:26 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

IN THIS CRAZY WORLD, SKATEBOARDING IS THE ONLY THING TO KEEP YOU...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us













40'
By Franz Ferdinand
BestAudioCodes.com



Free Counter
Free Counter