0 ...:::sokol barić:::...

...:::sokol barić:::...

28.02.2007., srijeda


Get your own glitter and more at BlingyBlob.com

RETARIDIRANA REKLAMA


JOŠ JEDNA SINKRONIZACIJA


SINKRONIZACIJA


NOVA NORA FORA SLUŠAJTE ZVUKOVE


EVO SPOTA ZA BRZI I ŽESTOKI TOKYO DRIFT


BOBAR SPOT A PJESMA JOŠ BOLJA


EVO JOŠ JEDNA DOBRA PJESMA


neznam

diste ljudovi ja sam sada napisao zadaću evo danas je srijeda ja sam danas sa deniem išao skakat on se ubio skakao je sa mercatorovih stepenica ja sam se skoro ubio al sva sreća pa nisam danas mi je glupa noga smetala ja još samo sutra u kolu i onda tri dana skakanja i ubijanjaludludmahmahwave aj đi ljudovi

27.02.2007., utorak

EVO JOŠ MALO MOTORA



26.02.2007., ponedjeljak

ovo je moj dajninski

Image Hosted by ImageShack.us

slike

moj auto
Image Hosted by ImageShack.u<a href=Image Hosted by ImageShack.uss" />

ovo morate pogledati do kraja


moja najdraža pjesma