haaaaj.jedva cekam.i ti ?foraa.aaaaaa.nemrem vise cekat.otiso je.i vratio se.kratko...ali se vratio.i opet je otiso.zbunjujuci. - [the seven thing I hate the most that you do.you make me love you] - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

[funny facts]

naslov boxa se ne zove funny facts bezveze.
ne.nego cu tu malo govoriti o smijesnim stvarima koje radim i
o cudnim stvarima koje me iritiraju.
znaci.smijesne stvari o meni.hm.pa.npr.
ja sam jako pucketava.znate onak kad nagnete glavu i onda pucketa.
ili kad s prstima pucketate.da.ja to isto mogu samo se to bas jako cuje.
ili...mogu svoj palac nekak savit da to izgleda cripy.
Photobucket
stvari koje me iritiraju.pa.recimo me jako ljuti da ja nemogu sa
jezikom dotaknuti lakat.uzas.i to ce me valjda cijeli zivot ljutit.
ili.jako me iritira kad si zedan i neko pokraj tebe stoji i pije nes i onda
napravi onakav zvuk.aahh.kao.tako je bilo osvijezavajuce.
i to su vam uglavnom one najcudnije i smijesnije stvari o meni.
xo milez

[7 things]

Boomp3.com

LinKoVi
♥[betty]♥
♥[vjekica i ivona]♥
♥[pepa]♥
♥[samo vjeka]♥
♥[cana]♥
[endy]

[ono najbitnije]

ime.mara.
godine.mlade.13.
single.
muzika.miley cyrus,the killers,metro station,coldplay,regina spektor,varsity,taylor swift.[ima jos].
za one za koje se vrijedi zivjet.johanna,ana [betty],pepa,cana,ivona
stil koj obozvam.vintage.
Photobucket

credits

x x x x x x x

nedjelja, 15.06.2008.

haaaaj.jedva cekam.i ti ?foraa.aaaaaa.nemrem vise cekat.otiso je.i vratio se.kratko...ali se vratio.i opet je otiso.zbunjujuci.

malo da vam se javim.
kak ste ?
ja sam cist ok.sam mi se neda ucit tu GAD DEMIT povijest.
u petak sam odgovarala hrvatsku i bosnu,a sutra moram odgovarat OSMANLIJSKO CARSTVO...dosadnoo.no uglavnom.cijeli dan sam ucila.ali jos nisam gotova.sad bi isto trebala ucit.ali mi treba pauza.pa sam se odlucila to vrijeme posvetit mojem blogu.bas sam dobra.ahh.
u mom zivotu se u zadnje vrijeme dast dogada.malo sam zaljubljena jednog,a onda se opet pojavi onaj od prije.a kvragu.zasto sve mora biti komplicirano?uglavnom.
jucer sam imala natjecanje iz rnr-a...bile smo 7.jeeej.trenerica nam je rekla da smo super plesale samo da imamo dvije rupe (da mateaa).svejedno.bar smo prosle u finale.nakon natjecanja smo isli u mc.isusee.kako sam se nazderala (jer se to pise zajedno?).kad sam dosla doma sam se legla u krevet...nakon 15 minuta sam zaspala.
summer love
kad sam se ujutro digla sam odma morala ic ucit povjest.ali sam se naravno prvo otusirala i obukla.i nakon toga sam isla jest dorucak...i onda sam tek pocela ucit povijest.a dobro.pol sata kasnije il ranije.nije big dil.
summer love
do pol dva sam ucila povijest.onda sam morala ic kod bake na rucak.kad sam fino popapala sam se morala vratit doma i ucit.jeeej.do sad sam ucila...i znate kaj...skoro sam gotovaa.bas am hepi.
btw goran me napustio.....sjecate se onog mog goluba koji me prati...ali se onda opet vratio...i onda me opet napustio.
nekak sam danas na rucku htjela sve izpljuskat zubo!
tak su me zivcirali.svi su samo oko brune...a ja ono O_O.
i pita moja teta brunu hoce jos mlince,bruna kaze NE...
a ja vec pol sata vicem da hocu mlincee....
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.tak su me iziritirali.
jooj...nemrem vise cekat...ja bi na moree.i jos su lea i sebek ovaj vikend isli na pag...a ja sam morala doma ostat i buljit u tu glupu knjigu iz povijesti.a kvragu.nekak mi svi sa mora fale.dobro...leu sam vidla prije mjesec dana...sebek i lucka mi najvise fale.a i katarina mi fali.ma svi mi faleeee.
a pogotovo mi fali johanna cry!nju dugo nisam vidla...
isusee...ja imam totalno popunjeno ljeto...
ovako :
Photobucket
prvim par dana praznika idem u bec...po evu.tam cemo bit nekih cetri dana...uuu.bit ce novih videa.jos sam se dogovorila sa d___elom da idemo u kino...al nekak mi je zao marka...ma.ana imas ti pravo.BAS ME BRIGA.moj je zivot !
onda idem na more.jeeeej.jedva cekam.
onda idem opet u bec na tjedan dana kod johanne ...bit cemo tjedan dana s njezinim tatom u becu,a onda cemo tjedan dana ici u burgenland na kampiranje...u onome...kamp kucici.prosle godine je bilo zakon.
no dobro.
onda iduci tjedan dolazi johanna kod mene na more.bit ce supeer.ko i svake godine.
onda sam zapravo ostatak na moru.mozda doce ana kod mene.al jos nista nije sigurno.
Photobucket
uglavnom...to je moje ljeto.
moram vam jos nesto rec...prek ljeta necu moc pisat postove.
sori...al eto.vjerojatno cu prek ljeta zatvorit blog...haha.jesam vas.necu ja zatvorit svoj blog.voljam ja svoj blog.

poose :
-ani
-petri
-tei
-vjeki
-emi
-N.D.-u
-i mom goranu

15.06.2008. u 18:05 • 18 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.