...stafeta... - [the seven thing I hate the most that you do.you make me love you] - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

[funny facts]

naslov boxa se ne zove funny facts bezveze.
ne.nego cu tu malo govoriti o smijesnim stvarima koje radim i
o cudnim stvarima koje me iritiraju.
znaci.smijesne stvari o meni.hm.pa.npr.
ja sam jako pucketava.znate onak kad nagnete glavu i onda pucketa.
ili kad s prstima pucketate.da.ja to isto mogu samo se to bas jako cuje.
ili...mogu svoj palac nekak savit da to izgleda cripy.
Photobucket
stvari koje me iritiraju.pa.recimo me jako ljuti da ja nemogu sa
jezikom dotaknuti lakat.uzas.i to ce me valjda cijeli zivot ljutit.
ili.jako me iritira kad si zedan i neko pokraj tebe stoji i pije nes i onda
napravi onakav zvuk.aahh.kao.tako je bilo osvijezavajuce.
i to su vam uglavnom one najcudnije i smijesnije stvari o meni.
xo milez

[7 things]

Boomp3.com

LinKoVi
♥[betty]♥
♥[vjekica i ivona]♥
♥[pepa]♥
♥[samo vjeka]♥
♥[cana]♥
[endy]

[ono najbitnije]

ime.mara.
godine.mlade.13.
single.
muzika.miley cyrus,the killers,metro station,coldplay,regina spektor,varsity,taylor swift.[ima jos].
za one za koje se vrijedi zivjet.johanna,ana [betty],pepa,cana,ivona
stil koj obozvam.vintage.
Photobucket

credits

x x x x x x x

četvrtak, 29.05.2008.

...stafeta...

1.najveća mana
kmmm...ljubomora

2.uz kakvu se glazbu najviše voliš zabavit
pop,girly,fun,edgy

3.kako bi potrošio/la milijun kuna
pa...isla bi u shopping sa Johannom,Anom i Petrom

4.kojeg dečka smatraš najseksipilnijim na svijetu
...od slavnih...Nick Jonas Photobucket
...a onak...moja simpa
5.kada si posljednji put lagao/la
...neznam...otp. prije 10 dana

6.što bi mogao/la jest svaki dan
...sladoled...

7.kako izgleda tvoj idealan dan
...nema skole...na zrinjevcu sa Anom i Petrom...i druzenje sa Johannom

8.što bi napravio/la da se jednog dana probudiš čelav..
...vristala...

9.bili što promjenio/la na sebi plastičnom kirurgijom
NE

10.kakav/va si kad izgubiš živce
ZIVCANA

11.koji frendovi čine tvoje društvo
Ana,Petra,Cana...a johanna je moja BFF ,pa tak da ne cini moje drustvo

12.tko je u tvom društvu najglasniji
PETRA

13.a nasramežljiviji
ma svo smo OPEN

14.najluđi
Cana

15.najzabavniji
Svi

16.kako bi opisala sebe
khmmm...vesela,volim se druzit,always happy,volim plesat i pjevat

17.kolko wremena i love trošiš na svoj izgled
kaj ja znam

18.kako bi opisao/la svoj stil
hipie,rock,chick

19.čime se povodiš kad ideš u shooping
svemu

20.kolko često kontroliraš svoju težinu
jednom da mjesec

21.misliš li da su mršaviji ljudi uspješniji
ne...milsim i da debeli mogu biti uspijesni

22.jesi li kad bio/la na djeti
da...sladoled dijeta !!!NO

23.kad razmišljaš o budučnosti,što ti pada na pamet
...da moram setat psa...

24.kolko dnevno gledaš tv
pola sata ...tolko mi traje NAJSERIJA

25.slušate li ti i tvoje društvo cajke
NE....mi smo mrzitelji cajka

26.voliš li baletne predstave
ovisi sta igra...ponekad...ili ne...neznam



NA KRAJU DOLAZE POZRAVI...
ANA I PETRA
CANA
TEA (od koje sam ukrala stafetu)
...

29.05.2008. u 11:02 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.