• Miss-Miley... #1 Cro source for Miley Cyrus •

NEWS!

Annual Academy Awards 2010
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Izgledala je božanstveno.

New Personal Photos!
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Ovu prvu sliku je objavila Emily Osment na svome Twitter profilu. Slika je snimljena na setu Hanne Montane. Ostale su Miley na plaži.

Imamo i novi video s MileyWorlda.


EDIT:

Primjetila sam da je puno vas odustalo od blogova. Svi koji su mi u elite-u, a nisu aktivni ili su izbrisali blog bit će uklonjeni. Također, javljajte se za elite ili sister site. Bilo bi mi drago. Trenutni dizajn bloga je zamjena za novi dizajn na kojem radim. Uskoro bi trebao biti gotov. Znam da sam bila odsutna, ali probat ću sve nadoknadit i pisat češće. Primjetila sam da nema više puno blogova o Miley.

Šaljem pozdrave i uživajte u ovim par dana proljetnih praznika.

03.04.2010. u 21:33 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>