Ljubav je sila prirode... This is gay love

ponedjeljak, 13.02.2006.

O vikendu, ponedjeljku i onome sutra (Valentinovo)

Grrrr, kak je vikend brzo prošel. I to onaj moj produljeni, od tri dana jer sam prošli tjedan bio ujutro, a sad sam ovaj popodne. Nakon dugo vremena sam u petak navečer otišpao ranije spavati nego obično. Bar sam se odmorio za subotu onak kak spada. :-) U subotu prijepodne bavio sam se muzikom na satelitu i izležavao, pojeo malo sarme i otišao sa svojima kod dede. Bar sam imao priliku voziti sad kad je auto doma. Popili smo kavu i otišli do bake koja je u domu za stare i nemoćne u istom selu. Teško ju je gledati onako bolesnu, na umoru. Ufff. :(
Onda mi je mama išla kupiti novi mobitel. Yeees :-)))) Samo ovaj nejde sa mnom u kupaonu ko onaj prošli koji je završio na kupanju. Hehehehe.
Navečer sam se uputil do frenda pa pokupio cedeje po koje sam i išel i vratil se doma najesti pa ponovo do njega. Neka njegova frendica je bila kod njega pa smo malo brbljali. Nešto je počela spominjati moje plave oči, i da joj se sviđaju. Nekad prije je bila i zaljubljena u mene. Valjda se opet cura "napalila", a jadna ona. Bili smo kod njega do 1 pa smo otišli u grad. Malo pili bambuse i nekaj od borovnice, hmm zabil sam kak se to zove, al baš je bilo mljac. Hehehe. :-))) Vani je bilo poprilično dosadno i smrzavajuće, tako da sam došao doma zaleđen iza pola pet. Upoznal sam vani i nekog sedamnostogodišnjeg dečka pa smo išli dio puta skupa jer žeivimo blizu.
Probudili su me već oko deset ujutro, pa smo jurili ubrzo u dučan kupiti neku komodu novu za tv, liniju, satelit i slićno i cijelu nedjelju smo to sastavljali. Tako da od mog učenja koje sam ja isplaniral za nedjelju nije bilo ništa. Učil sam danas ujutro, no nisam puno imal. Onda škola popodne. Pa je cijeli razred pročaval mog moba, pa su se naslikavali, snimali i slićno. Hehehe. :)
Pa smo imali dva sata hrvatski. I taman raska sjedne na stolicu ipred mene i bulji u mene kak pišem to kaj je diktirala i meni počne mob zvoneti. Zabil sam ga stavit na bešumno, hehe šašavac. I mob u džepu zvoni a ona gleda ravno u mene, a ja sav pocrvenim, brzo ga izvadim i ugasim, hehehe. Čak me pričekala, pa onda nastavila mljeti dalje. A sva sreća da sam joj najdraži pa nije ništ komentirala. Još smo dva sata pisali zadaćnicu iz knji. a meni je tak bilo vruće kaj sam skoro poludel, a baba se cijelo vrijeme šetala kraj mene, najrađe bi ju boksnul dok mi je došla nad glavu i buljila dal slučajno ne prepisujem od nekud nešto. Al sve sam dobro rješil i očekujem dobru ocjenu :-))
I zadnji sat matematika, dobili smo ocjene iz zadaćnica. I donese mi ju za stol i vidim piše minus tri. Tooooo, a htio sam samo da dobijem pozitivnu. Bilo je svega šest pozitivnih, no nadam se da neću trebati ponovno pisati jer je slićno bilo i u prvom polugodištu pa nisam trebao. Sad sam siguran u sebe da mogu i sam naučit tu glupu matku, dovoljno je samo proći sve zadatke iz bilježnice, hehe, moja taktika. A daje nam zadatke iz gimnazije, s faxa i elektrotehničke, idiot stari. I eto tak da je danas bio super uspješan dan, :-)))))))
A sutra? Hm, sutra nas u školi slikaju za maturu, pa namjeravam ujutro ići do frizerke da me malo pokosi i složi neki friz, hehe. Ove šiške me već izluđuju. Pa onda još doma učiti. A Valentinovo je. Radije bi cijeli dan s dragim bio, da barem možemo, ufff. Svima vam želim sretno Valentinovo, puno ljubavi svima, vi koji ste solo želim vam da nađete neku srodnu dušu što prije. Kak je lijepo biti zaljubljen, :-)))
Vojim te dečec moj. Jako, jako, najjače. Cmok.

Idem sad spavati. Pusa svima. :-)))

- 22:24 - Gukni i ti nekaj o tome (11) - Ne troši tintu uzalud - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dečko koji je pronašao sebe. Koji je uvijek bio drugačiji od drugih. I sad upravo živi ono što je nedavno prihvatio da jest. Nadam se da će me netko, barem oni slični meni, i razumjeti.

    Nema ničega u mislima, što prije nije bilo u osjećajima!
    Free Site Counters
    Free Site Counters
    Anđeli me zovu, zovu da ja pođem s njima. Na nebu je kuća svima nama nesretnima. Anđeli me zovu, zovu kad ti nećeš zvati. Idem dušo, neznam dal´ ćeš za mnom zaplakati.

Linkovi

Ja ukratko:

  • *19 god.
    *175 cm visok
    *66 kg težak
    *plavih očiju
    *plavo-smeđe kose
    *u horoskopu lav
    *brucoš
    *iskren
    *romantičar
    *uporan
    *živim za ljubav, sreću, uspjeh
    *nastojim ostvariti svoje ciljeve
    *veseli me svaka riječ nekog mi dragog
    *obožavam pjevati, ljubiti, voljeti, usrećiti...
    *musica is my life (dance, techno...)
    *gay srcem, dušom i tijelom
    *jednostavno ja...svoj


    Milenij ljubavi (B. Mihaljević)

    Samo jedan jezik ima što razumiju ga svi, kad govorili bi njime vladali bi osmjesi. Neka ljudi budu sretni, neka padnu zidovi, glazba neka bude jezik za milenij ljubavi. Samo tako malo treba da se svi razumiju. Nema briga, nema boli kada ljudi pjevaju. Ova pjesma želju ima da se ljudi probude, sretni bez i jedne suze i da rata ne bude. Evo ide novo vrijeme svi će biti sretniji, glazba neka bude jezik za milenij ljubavi.

    Let the music be the only language all around the world. Let nobody will be lonely, won´t be sad, afraid of hurt. Happy people, happy children singing like the birds above. Let it be the new begining, a millennium of love. Happy people, happy children singing like the birds above. Let it be the new begining, a millennium of love. Nek svi ljudi budu sretni, neka padnu zidovi. Glazba neka bude jezik za MILENIJ LJUBAVI!

    Kasno je (DJ MATTEJ)

    Stižu me sjećanja dok tražim ulicu koja vodi odavde. Prolaze trgovi, prazni parkovi i naše nestale tajne. Kao da slutim oluju ja zatvaram vrata i dodajem gas. Al moje srce je prazno. Sve širi je prostor između nas.

    Kuda je ljubav nestala, ne nije mi jasno. Zadrži svoje poljupce jer za njih je kasno. Kuda je ljubav nestala, ne nije mi jasno. Zadrži svoje poljupce jer za njih je kasno. Jer za njih je kasno...

    Najbolje od svega (COLONIA)

    želimo istu stvar
    zbog čega onda takav stav
    osim ako je tvoja ljubav samo otmjena laž

    gdje bi bio bez mene
    hajde, probaj sjeti se
    jeftine zabave, kocka, život na ulog,
    ništa il´ sve

    da bar okrznu te ove moje riječi
    pa da mirno mogu, mogu leći
    u nadi da ipak postoji način da te vratim

    i mislim na tebe sad
    a s tobom koji je vrag
    u našim tjelima gori plamen, znam
    ja sam ti sve, sve što ti treba
    ja sam ti najbolje od svega

    gdje bi bio bez mene
    hajde, probaj sjeti se
    jeftine zabave, kocka, život na ulog,
    ništa il´ sve

    da bar okrznu te ove moje riječi
    pa da mirno mogu, mogu leći
    u nadi da ipak postoji način da te vratim

    i mislim na tebe sad
    a s tobom koji je vrag
    u našim tjelima gori plamen, znam
    ja sam ti sve, sve što ti treba
    ja sam ti najbolje od svega

    Tako kratko te znam (COLONIA)

    ne postoji riječ kojom rekla bih ti
    koliko značiš mi
    ne postoji taj
    nitko kao ti
    što me može razumjeti

    jer meni samo malo treba
    samo mala mrva ovog neba

    mojoj pjesmi ti si svaka nota
    ljubav je moja veća od života

    tako kratko te znam
    i ne postoji dan da ne osjetim da za tobom ludim ja

    kraj tebe izgubim dah
    pretvorim suze u prah
    uz tebe zaboravim na sve

    na ramenu tvom
    uvijek rastopim se
    i vrijeme zastane

    ne postoji taj
    nitko kao ti
    što me može razumjeti

    jer meni samo malo treba
    samo mala mrva ovog neba

    mojoj pjesmi ti si svaka nota
    ljubav je moja veća od života

    tako kratko te znam
    i ne postoji dan
    da ne osjetim da za tobom ludim ja

    kraj tebe izgubim dah
    pretvorim suze u prah
    uz tebe zaboravim na sve

    Povedi me (MAGNETIC)

    Nisam znala gdje da krenem. Sve je tama prekrila.
    Ja bez tebe nisam znala što znači biti voljena.
    Spusti svoje tople usne na jastuk kraj mene.
    Da sve ružno odmah ode, a dobro ostane.

    Povedi me u san gdje bit ćeš moj i shvati da ja trebam dodir tvoj.
    Sad neka sve za nas bude stvoreno. Ti samo budi moje malo voljeno.
    Povedi me na put bez povratka gdje s tobom ja bit ću sretnija.
    U novom svijetu punom ljubavi ja samo s tobom želim živjeti.

    Sad je sve puno bolje. Kad su srca spojena.
    Za svu ljubav ovog svijeta tebi sam zahvalna.
    Spusti svoje tople usne na jastuk kraj mene.
    Da sve ružno odmah ode, a dobro ostane.

    Povedi me u san gdje bit ćeš moj i shvati da ja trebam dodir tvoj.
    Sad neka sve za nas bude stvoreno. Ti samo budi moje malo voljeno.
    Povedi me na put bez povratka gdje s tobom ja bit ću sretnija.
    U novom svijetu punom ljubavi ja samo s tobom želim živjeti.

    Reci da me ljubiš (MAGNETIC)

    Reci da me ljubiš i da nemaš nikog drugoga.
    Reci da me trebaš kao nikog. Na na na na na.

    Svih ovih godina tražim nekoga.
    Umorna, ranjena, o tebi ovisna.
    I zadnju snagu dajem tebi
    Taj zadnji dio srca mog.
    Sve ovo vrijeme tebi pripada.
    Moja sudbina.

    Reci da me ljubiš i da nemaš nikog drugoga.
    Reci da me trebaš kao nikog. Na na na na na.
    Te tvoje oči kao nebo ludo volim ja i samo želim biti tvoja voljena.

    Moj put je odabran. Do tebe vodi me.
    Moj san je ispunjen, jer dišem kraj tebe.
    I zadnju snagu dajem tebi.
    Taj zadnji dio srca mog.
    Sve ovo vrijeme tebi pripada.
    Moja sudbina.

    Reci da me ljubiš i da nemaš nikog drugoga.
    Reci da me trebaš kao nikog. Na na na na na.
    Te tvoje oči kao nebo volim ja i samo želim biti tvoja voljena.

    Poljubi me (KARIZMA)

    Poljubi me i nedaj da ovaj osjećaj ikad prestane.
    Zagrli me i nemoj da ikad odeš od mene.

    Nisam ja nikada kao tebe nekog voljela.
    Dušu ti darovala.
    Ništa za to tražila.
    Od tvojih usana sanjala slatke poljupce da miluju me.
    Tvoje usne vatrene izluđuju me.

    Poljubi me i nedaj da ovaj osjećaj ikad prestane.
    Zagrli me i nemoj da ikad odeš od mene.

    Nisam ja nikada kao tebe nekog željela.
    Srce ti darovala.
    Ništa za to tražila.
    Od tvojih usana sanjala slatke poljupce da miluju me.
    Tvoje usne najslađe izluđuju me.

    Poljubi me i nedaj da ovaj osjećaj ikad prestane.
    Zagrli me i nemoj da ikad odeš od mene.
    Poljubi me i nedaj da ovaj osjećaj ikad prestane.
    Zagrli me i nemoj da ikad odeš od mene.

    Zašto nisi tu (MAGNETIC)

    Zašto nisi tu da me dodirneš u snu.
    Da mi kažeš molitvu o ljubavi najljepšu.
    Zašto nisi tu da me poljubiš u snu.
    Da budeš dan koji donosi jutro za mene zauvijek.

    Još uvijek sam sama i znaj da mislim na tebe.
    Dani su kao godine, sati, minute bez tebe.
    Mogli smo biti sretni nakon svega ipak mi da je bilo hrabrosti, da je bilo ljubavi.

    Zašto nisi tu da me dodirneš u snu.
    Da mi kažeš molitvu o ljubavi najljepšu.
    Zašto nisi tu da me poljubiš u snu.
    Da budeš dan koji donosi jutro za mene zauvijek.
    Zašto nisi tu da me dodirneš u snu.
    Da mi kažeš molitvu o ljubavi najljepšu.
    Zašto nisi tu da me poljubiš u snu.
    Da budeš dan koji donosi jutro za mene zauvijek.

    Što je dan (MAGNETIC)

    Oluje se bliže.
    Naše vrijeme vjetar odnijet će.
    Dok ne počnu kiše koje naša srca isprat će.
    Ni dvjesto godina nebi bilo dovoljno da te prebolim.
    Ni dvjesto razloga nebih shvatila da te ostavim.

    Što je dan bez tebe.
    Što je noć kad nema te.
    Što je duša u srcu mom kad nisi s njom.
    Što je dan bez tebe.
    Što je noć kad nema te.
    Svaka minuta vječnost je.
    Svaki trenutak bez tebe.

    Dan je sve duži.
    Naše vrijeme ide sporije.
    Reci da me voliš i zagrli me, jer ja znam.
    Ni dvjesto godina nebi bilo dovoljno da te prebolim.
    Ni dvjesto razloga nebih shvatila da te ostavim.

    Jer što je dan bez tebe.
    Što je noć kad nema te.
    Što je duša u srcu mom kad nisi s njom.
    Što je dan bez tebe.
    Što je noć kad nema te.
    Svaka minuta vječnost je.
    Svaki trenutak bez tebe.

    Ne traži me (MAGNETIC)

    Ne traži me ovaj put.
    Jača sam od tebe.
    Ne poželim da si tu.
    Bolje je bez tebe.
    Ne traži me ovaj put.
    Jača sam od tebe.
    Ne zaboravi, ništa mi ne znači tvoja suza i kajanje.

    Ovi naši zidovi tuge.
    Ova tišina među nama zna da je laž bila sve i da ti nije stalo do mene.
    I sada sam spremna na kraj.
    Sada ću biti hrabrija i odlazim zauvijek pronaći novi svijet.

    Ne traži me ovaj put.
    Jača sam od tebe.
    Ne poželim da si tu.
    Bolje je bez tebe.
    Ne traži me ovaj put.
    Jača sam od tebe.
    Ne zaboravi, ništa mi ne znači tvoja suza i kajanje.
    Ne traži me ovaj put.
    Jača sam od tebe.
    Ne poželim da si tu.
    Bolje je bez tebe.
    Ne traži me ovaj put.
    Jača sam od tebe.
    Ne zaboravi, ništa mi ne znači tvoja suza i kajanje.

    I sada sam spremna na kraj.
    Sada ću biti hrabrija i odlazim zauvijek pronaći novi svijet.

    Ne traži me...

    Nevjera (SINTAGMA)

    Hodamo zagrljeni napokon sami.
    S tobom sam al´ nisam sretna.
    U oku sjena kao skriveni grijeh.
    Nije ti dovoljna jedna.
    I znam da misliš sad na nju i dal´ ću ja uvijek biti tu.

    Ako je nevjera sjaj u oku tvom.
    Za tebe nema mjesta u srcu mom.
    Ako je nevjera to što želiš ti.
    Idi i više mi ne dolazi.

    Hodamo zagrljeni napokon sami, a tvoje misli su daleko.
    Uzalud kao da ne postojim tu, u glavi ti je drugi neko.
    I znam da misliš sad na nju i dal´ ću ja uvijek biti tu.

    Ako je nevjera sjaj u oku tvom.
    Za tebe nema mjesta u srcu mom.
    Ako je nevjera to što želiš ti.
    Idi i više mi ne dolazi.
    Ako je nevjera sjaj u oku tvom.
    Za tebe nema mjesta u srcu mom.
    Ako je nevjera to što želiš ti.
    Idi i više mi ne dolazi.

    Nedaj mi da... (ET)

    Sve sam dala.
    Zar je to hvala.
    To nisam zaslužila.
    I tebe krivim što tako živim.
    Ko´ da sam prokleta.
    Crta na dlanu sad ostala je i znam bez tebe još trajat će svijet.
    Suze i bol.
    Ništa više od tog.
    Ti kriv si života mog.

    Nedaj mi da, nedaj mi da.
    Da ti još jednom sve oprostim ja.
    Jer vide svi kao i mi.
    Jedno za drugo nismo rođeni.
    Nedaj mi da, nedaj mi da.
    Da ti još jednom sve oprostim ja.
    Jer vide svi kao i mi.
    Jedno za drugo nismo rođeni.

    Ova žena prevarena.
    Ne spava noćima.
    Jer tvoje lice varalice.
    Još mi pred očima.
    Crta na dlanu sad ostala je i znam bez tebe još trajat će svijet.
    Suze i bol.
    Ništa više od tog.
    Ti kriv si života mog.

    Nedaj mi da, nedaj mi da.
    Da ti još jednom sve oprostim ja.
    Jer vide svi kao i mi.
    Jedno za drugo nismo rođeni.
    Nedaj mi da, nedaj mi da.
    Da ti još jednom sve oprostim ja.
    Jer vide svi kao i mi.
    Jedno za drugo nismo rođeni.

    Pod prstima mojim (ET)

    Od prekida mi nije isto kao prije.
    Dobro znam.
    I dani su bez boja u četiri zida moja pustinja.
    A srce ne prestaje tući.
    Zbog tebe ludi u grudima.
    I isto me pitanje muči.
    Ko´ je sad kriv.
    Ti il´ ja.

    Sve dok me bude na svijetu imat ću samo sjećanja.
    Jer još si pod prstima mojim kao da nisam otišla.
    I znam da neće bit´ lako nikada te zamijeniti.
    A kažu da jedino prave samo su tužne ljubavi.

    Odavno je o nama trač, priča, drama prestala.
    Ja živim kako živim.
    Prije možda s krivim ljudima.
    A srce ne prestaje tuči.
    Zbog tebe ludi u grudima.
    I isto me pitanje muči.
    Ko´ je sad kriv.
    Ti il´ ja.

    Sve dok me bude na svijetu imat ću samo sjećanja.
    Jer još si pod prstima mojim kao da nisam otišla.
    I znam da neće bit´ lako nikada te zamijeniti.
    A kažu da jedino prave samo su tužne ljubavi.

    Samo jednu noć (ET)

    Reci mi razlog i podigni glavu.
    Samo šutimo jedno u drugog kao stranca dva u sobi punoj naših sjećanja.
    A nije bilo davno.
    U ljubav smo se kleli mi.
    Sad čovjeka kog volim nemogu prepoznati.

    Samo jednu noć ostani.
    Daj mi da sad zaboravim.
    Da te ja zauvijek, srećo, gubim iz života svog.
    Jedna je noć dovoljna da sve bude kao nekada.
    Ako taj osjećaj djeliš ti.

    Na prozoru kiša.
    I sve mi je sivo.
    Ja se tješim da je vino krivo.
    Zašto tvoje riječi bole jače nego dlan.
    Ako smo do kraja stigli, u oči reci mi.
    Uspomene nikad neću ja preboliti.

    Samo jednu noć ostani.
    Daj mi da sad zaboravim.
    Da te ja zauvijek, srećo, gubim iz života svog.
    Jedna je noć dovoljna da sve bude kao nekada.
    Ako taj osjećaj djeliš ti.

    Samo jednu noć ostani...

    Neću nikog tako voljeti (ET)

    Pusti nek traje osjećaj taj stari kao žena voljena pored tebe sigurna.
    I kad si blizu u meni strah i nemir da te izgubim i bez tebe probudim.
    Ooooooooo.
    U jednom trenu stane sve i zauvijek nek ostane.
    Da ti snove vratim, tvojem oku sjaj.

    Samo zagrli me sad.
    Ti ćeš otjerati strah.
    Sada znam da je sudbina i sve dok si tu ja samo tebi pripadam u dobru i zlu.
    Jer kad jednom odeš ljubavi, neću nikog tako voljeti.
    Sada znam da je sudbina i sve dok si tu ja samo tebi pripadam u dobru i zlu.
    Jer kad jednom odeš ljubavi, neću nikog tako voljeti.

    Jedno za drugo stvoreni mi smo sve do kraja vremena kao davna molitva.
    Prošlo je dana, ušla si tiho u moj život kao san da ti svoju ljubav dam.
    Još za suze rano je.
    Uz tebe sreća stanuje.
    Osmjeh tvoj je mome srcu dovoljan.

    Samo zagrli me sad.
    Ti ćeš otjerati strah.
    Sada znam da je sudbina i sve dok si tu ja samo tebi pripadam u dobru i zlu.
    Jer kad jednom odeš ljubavi, neću nikog tako voljeti.
    Sada znam da je sudbina i sve dok si tu ja samo tebi pripadam u dobru i zlu.
    Jer kad jednom odeš ljubavi, neću nikog tako voljeti.
    Neću nikog voljeti.

    Don´t Leave Home (DIDO)

    Like a ghost, I don´t need a key
    Your best friend I´ve come to be
    Please don´t think of getting up for me
    You don´t even need to speak

    When I´ve been here for just one day
    You´ll already miss me if I go away
    So close the blinds and shut the door
    You won´t need other friends anymore

    Oh don´t leave home, oh don´t leave home

    If you´re cold, I´ll keep you warm
    If you´re low, just hold on
    ´Cause I will be your safety
    Oh don´t leave home

    And I arrived when you were weak
    I´ll make you weaker, like a child
    Now all your love you give to me
    When your heart iss all I need

    Oh don´t leave home, oh don´t leave home

    If you´re cold, I´ll keep you warm
    If you´re low, just hold on
    ´Cause I will be your safety
    Oh don´t leave home

    Oh how quiet, quiet the world can be
    When it´s just you and little me
    Everything is clear and everything is new
    So you won´t be leaving will you

    Oh don´t leave home, oh don´t leave home

    If you´re cold, I´ll keep you warm
    If you´re low, just hold on
    ´Cause I will be your safety
    Oh don´t leave home

    Noćas umiru stare ljubavi (ET)

    Za ljubav je potrebno dvoje.
    I sama ne mogu nosit se s tim.
    I život djeliš na tvoje i moje, a sve
    što imam ja to si ti.
    A u stvari znam polako odlaziš,
    tražim snagu s tim da se pomirim.
    Jer tvoj pogled, lice sve mi govore.
    Nema tu mjesta za mene.

    Noćas umiru sve stare ljubavi.
    Tu bol u meni nećeš vidjeti.
    Kad zauvijek odeš iz ovog grada.
    Po dobru me pamti.
    Daj da se nadam.

    Srest ćemo se još jednom negdje.
    U drugom svijetu, vremenu.

    Svoje suze kroz osmijeh sad krijem.
    Jer tvoje srce je hladno ko led.
    I proklinjem nju koja te grije.
    Zbog koje srušio moj si svijet.
    A život i dalje tugu moju ispire.
    Ko´ u pjesmi trag davno zaboravljen.
    Da te vratim sad kasno je.
    Nema tu mjesta za mene.

    Noćas umiru sve stare ljubavi.
    Tu bol u meni nećeš vidjeti.
    Kad zauvijek odeš iz ovog grada.
    Po dobru me pamti.
    Daj da se nadam.

    Srest ćemo se još jednom negdje.
    U drugom svijetu, vremenu.

    Noćas umiru sve stare ljubavi.
    Tu bol u meni nećeš vidjeti.
    Kad zauvijek odeš iz ovog grada.
    Po dobru me pamti.
    Daj da se nadam.

    S nama je gotovo (ET)

    Ja ti nisam od jučer.
    Moje srce je vruće.
    Mogla bi se ja dva put sad zaljubiti.
    Tvoje greške se broje.
    Kako stvari sad stoje.
    Ovaj zrak oko mene ću ja promijeniti.

    Čitaj mi s usana.
    S nama je gotovo.
    U glavi ludnica.
    S tobom je naporno.
    Ne pitaj me razloge.
    Ima ih barem sto.
    Što je bilo, bilo je.
    S nama je gotovo.

    S tobom gubim sad vrijeme.
    Na svađe, teoreme.
    Jer ti neznaš u meni ženu buditi.
    Nisi vrijedio truda.
    Ne pitaj gdje ću, kuda.
    Pa u lice ja kažem da ti odlazim.

    Čitaj mi s usana.
    S nama je gotovo.
    U glavi ludnica.
    S tobom je naporno.
    Ne pitaj me razloge.
    Ima ih barem sto.
    Što je bilo, bilo je.
    S nama je gotovo.

    Ako varaš (LEO)

    Ti što rani dušu moju.
    Ja dadoh ti ljubav svoju.
    Ti što noću drugom odlaziš.
    Što se igraš srcem mojim.
    Kao da i ne postoji.
    Zašto samo malo ne paziš.

    Ako varaš sakri od mene.
    Da do mene priča ne stigne.
    Ako lažeš laži vještije.
    Moje srce, ludo srce.
    Za to nikad znati ne smije.

    Sve što imam sve je malo.
    Jer ti više nije stalo.
    Svake noći drugom odlaziš.
    Što se igraš srcem mojim.
    Kao da i ne postoji.
    Zašto samo malo ne paziš.

    Ako varaš sakri od mene.
    Da do mene priča ne stigne.
    Ako lažeš laži vještije.
    Moje srce, ludo srce.
    Za to nikad znati ne smije.

    A tako želim te ja (LETIZIA)

    I sad stvarno ludim da te ne vidim.
    Dan za danom polako.
    Nedostaješ mi ti.
    A tako želim te ja.
    I sad stvarno shvaćam da više nemam te.
    A tako želim te ja.
    Jedino još zvijezde, još uvijek ovdje su.

    I kad probudim, probudim se ja.
    I tražim, tražim dodir tvoj.
    Koji sanjam ja.
    I kad probudim, probudim se ja.
    I sanjam da si uvijek tu.
    Na mome jastuku.

    Vjerujem još uvijek da vrijeme može sve.
    Ti i ja ko jedno.
    U stvarnost vraća me.
    A tako želim te ja.
    I sad stvarno shvaćam da više nemam te.
    A tako želim te ja.
    Jedino još zvijezde, još uvijek ovdje su.

    I kad probudim, probudim se ja.
    I tražim, tražim dodir tvoj.
    Koji sanjam ja.
    I kad probudim, probudim se ja.
    I sanjam da si uvijek tu.
    Na mome jastuku.
    A tako želim te ja.

    Ako odeš (KARMA)

    Ako odeš dušo ti.
    Ako odeš moja ljubavi.
    Zar će tvoji poljupci u mom sjećanju uvenuti.
    Ako plamen ode.

    Ako odeš i sama ja ostanem.
    Kako vjetru zaborava otet dodire.
    Kao lopovi nestaju tragovi.
    Kako otet zaboravu zrno ljubavi.
    Rado bih one poljupce kao u bisere negdje sakrila.
    I čuvala kao dokaze tvojih toplih usana.

    Ako odeš dušo ti.
    Ako odeš moja ljubavi.
    Zar će tvoji poljupci u mom sjećanju uvenuti.
    Ako odeš dušo ti.
    Ako odeš moja ljubavi.
    Što će zime grijati.
    Kad se ova ljubav ugasi.
    Ako plamen ode.

    Ako ljubavi odlaze zauvijek.
    Kamo vjetar nosi te naše dodire.
    Kao lopovi nestaju tragovi.
    Kako otet zaboravu zrno ljubavi.
    Rado bih one poljupce kao u bisere negdje sakrila.
    I čuvala kao dokaze tvojih toplih usana.

    Ako odeš dušo ti.
    Ako odeš moja ljubavi.
    Zar će tvoji poljupci u mom sjećanju uvenuti.
    Ako odeš dušo ti.
    Ako odeš moja ljubavi.
    Što će zime grijati.
    Kad se ova ljubav ugasi.
    Ako plamen ode.

    Nema nade (COLONIA)

    Bump don´t stop.
    Let me see your body rock.
    Pump don´t stop.
    Let me see your hands up..

    Prepoznam te u svakom nemirnom jutru.
    Kad mi započne dan.
    Prepoznam te na svakoj stranici knjige.
    Što me prati u san.
    Kao siluete u tami.
    Nestaju i slike i misli na nas.
    Predugo držim sve u sebi.
    I dođe mi da vrisnem na sav glas.

    I nema, nema, nema nade bez dodira tvog.
    Ni zdrave pameti.
    Kada me zateknu suze nedostaje mi.
    Malo tvoje radosti.
    I nema, nema, nema nade bez dodira tvog.
    Ni zdrave pameti.
    Kada me zateknu suze nedostaje mi.
    Malo tvoje ljubavi.

    Prepoznam te u svakoj kapljici kiše.
    Na svakom koraku.
    Danima sama sebe varam, a znam.
    Znam da je uzalud.
    Kao krugovi u pijesku.
    Nestaju i slike i misli na nas.
    Predugo držim sve u sebi.
    I dođe mi da vrisnem na sav glas.

    I nema, nema, nema nade bez dodira tvog.
    Ni zdrave pameti.
    Kada me zateknu suze nedostaje mi.
    Malo tvoje radosti.
    I nema, nema, nema nade bez dodira tvog.
    Ni zdrave pameti.
    Kada me zateknu suze nedostaje mi.
    Malo tvoje ljubavi.

    Jednu mladost imam (LETEĆI ODRED)

    Gdje je sada društvo naše.
    Još se sjetim tebe često.
    Tamo ispod starog mosta.
    Tu je bilo naše mjesto.
    Ja ću sada na glas reći.
    Ono što odavno znamo.
    Baš je šteta što smo uvijek.
    Prijatelji bili samo.

    Jednu mladost imam.
    Samo srce jedno.
    A mi nismo zajedno.
    Generacija se rastaje i dijeli.
    Tebe su mi uzeli.
    Jednu mladost imam.
    Samo srce jedno.
    A mi nismo zajedno.
    Generacija se rastaje i dijeli.
    Tebe su mi uzeli.

    Bez tebe mi nema dana.
    Tuga me za tebe veže.
    Nije na mom srcu rana.
    To je nešto puno teže.
    Ljubav ubija me nježno.
    Ubija me polagano.
    Postalo je neizbježno.
    Da se i ne pozdravljamo.

    Jednu mladost imam.
    Samo srce jedno.
    A mi nismo zajedno.
    Generacija se rastaje i dijeli.
    Tebe su mi uzeli.
    Jednu mladost imam.
    Samo srce jedno.
    A mi nismo zajedno.
    Generacija se rastaje i dijeli.
    Tebe su mi uzeli.

    Prije nego mi boxe svučeš (KARMA & JA)

    I prije nego mi boxe svučeš.
    Ima nešto što moraš znati.
    I moje tijelo se drži duše.
    I s njime ću ti i nju dati.

    Da imat te ne mogu dobro znam.
    I da ti dušu dam.
    Ionako mi je isto sve.
    A ipak poželim da ti pripadam.
    Nek ode k vragu sve.
    Plakat ću za to kasnije.

    I prije nego mi boxe svučeš.
    Ima nešto što moraš znati.
    I moje tijelo se drži duše.
    I s njime ću ti i nju dati.
    I prije nego mi boxe svučeš.
    Ima nešto što moraš znati.
    Izliti ću svoju ljubav.
    Kroz par suza što će pasti.

    Ti ko da magnet imaš u očima.
    I ja sam lovina.
    Da šuma tebi znana je.
    A prve su noći uvijek svetinja.
    Tebi jer tama je za ovu igru u dvoje.

    I prije nego mi boxe svučeš.
    Ima nešto što moraš znati.
    I moje tijelo se drži duše.
    I s njime ću ti i nju dati.
    I prije nego mi boxe svučeš.
    Ima nešto što moraš znati.
    Izliti ću svoju ljubav.
    Kroz par suza što će pasti.

    Hej, hej (KARMA & JA)

    Hej, hej nisam znao kolka si budala.
    Ti bi na jednu noć.
    I znaj da hej, hej ovaj mali tebi nebi dao.
    Drugog zovi upomoć.
    Hej, hej nisam znao kolka si budala.
    Isti ko drugi svi.
    I znaj da hej, hej ovaj mali tebi nebi dao.
    Ma ni da si jedini.

    Nisam ja vjeruj više tako mali dečko naivan.
    Da bi se tebi tako lako dao i snove ti prodao.
    Ni da si čovjek ti na cijelom svijetu jedini.

    Hej, hej nisam znao kolka si budala.
    Ti bi na jednu noć.
    I znaj da hej, hej ovaj mali tebi nebi dao.
    Drugog zovi upomoć.
    Hej, hej nisam znao kolka si budala.
    Isti ko drugi svi.
    I znaj da hej, hej ovaj mali tebi nebi dao.
    Ma ni da si jedini.

    Nisam ja vjeruj, mali bez morala samo za ljubav znam.
    Ono što imam godinama čuvam.
    I neću da tebi dam.
    Ni da si čovjek ti na cijelom svijetu jedini.

    Hej, hej nisam znao kolka si budala.
    Ti bi na jednu noć.
    I znaj da hej, hej ovaj mali tebi nebi dao.
    Drugog zovi upomoć.
    Hej, hej nisam znao kakva si budala.
    Isti ko drugi svi.
    I znaj da hej, hej ovaj mali tebi nebi dao.
    Ma ni da si jedini.

    Idi i ostavi me (TINA & NIKŠA)

    Bio si sve moja ljeta i zime.
    I mog života jedino ime.
    Bila je naša sva ljubav svijeta.
    Bila je naša ova cijela planeta.
    Bili smo sve ali nikada više.
    Život ponekad ružne stihove piše.
    I naša priča na pola se dijeli.
    Sad smo na kraju, a to nismo htjeli.

    Još jedan osmijeh za kraj.
    Još samo malo sebe mi daj.
    Zagrli me, a onda idi zaboravi sve.
    Idi i ostavi me.
    Još jedan osmijeh za kraj.
    Još samo malo sebe mi daj.
    Zagrli me, a onda idi zaboravi sve.
    Idi i ostavi me. Idi i ostavi me.

    Zadovoljan (KARMA & JA)

    To što tebi fali s njim.
    Ono što ne radi ti godinama.
    Našao si ti u stanu mom.
    Ono što meni fali s njim.
    Ono što ne radi mi godinama.
    Noćas ja kod tebe nalazim.
    Briga me dal sam smeće.
    Il kradljivac sreće.
    Što možda nekog zaboljet će.

    Zadovoljan. Zadovoljan.
    Što te noćas mogu imati.
    Dali si taj.
    Gdje je tu kraj.
    Sutra ću se pitati.
    Zadovoljan. Zadovoljan.
    Neznam gdje će me to odvesti.
    Kad probudim se između te ljubavi i savijesti.

    Ja uvijek iskoristim.
    Svaki trenutak.
    Svaku priliku da sebi nešto lijepo priuštim.
    Briga me dal sam smeće.
    Il kradljivac sreće.
    Što možda nekog zaboljet će.

    Zadovoljan. Zadovoljan.
    Što te noćas mogu imati.
    Dali si taj.
    Gdje je tu kraj.
    Sutra ću se pitati.
    Zadovoljan. Zadovoljan.
    Neznam gdje će me to odvesti.
    Kad probudim se između te ljubavi i savijesti.

    Otrove moj (KARMA feat. DARUS)

    Odlazi sada i ne okreći se.
    Jer ako ostaneš priznat ću ti sve.
    Da te u stvari nisam volio.
    Samo sam dobro glumio.

    Rekla sam da si mi melem za rane.
    Jedini lijek za sve rane ljubavne.
    A sada znam da su muške usne sve.
    Lažljive i otrovne.

    Otrove, otrove moj.
    Moj si nespokoj.
    Meni, meni fali dodir tvoj.
    Otrove, otrove moj.
    Moj si nespokoj.
    A imaš cura nezna im se broj.
    Otrove, otrove moj.
    Moj si nespokoj.
    Meni, meni fali dodir tvoj.
    Otrove, otrove moj.
    Moj si nespokoj.
    A imao si cura nezna im se broj.

    Ležim u postelji hladnoj noćima.
    Ne mogu sakriti tugu u očima.
    Mnogi mi ljudi u život dolaze.
    A rane mi ne prolaze.

    Rekla si da sam ti melem za rane.
    Jedini lijek za sve rane ljubavne.
    A sada znaj da su muške usne sve.
    Lažljive i otrovne.

    Otrove, otrove moj.
    Moj si nespokoj.
    Meni, meni fali dodir tvoj.
    Otrove, otrove moj.
    Moj si nespokoj.
    A imaš cura nezna im se broj.
    Otrove, otrove moj.
    Moj si nespokoj.
    Meni, meni fali dodir tvoj.
    Otrove, otrove moj.
    Moj si nespokoj.
    A imao si cura nezna im se broj.

    Čovjek od leda (TONI CETINSKI)

    Jastuci mirišu na noć.
    Sad i ja čujem poznat glas.
    Dobro jutro svima kaže on.
    Ali neznam dal to vrijedi i za nas.
    Pitanja je sto.
    Ako još se volimo.
    Čaj prolila si vruć, i bacaš na stol ključ.
    I kažeš nećeš uć na ova vrata nikad više.

    A ja, a ja čovjek od leda.
    Ni glas ni riječ onda kad treba.
    Al sebi kažem stoj.
    Pucam kao staklo život moj.
    Život moj.

    Sad i ja čujem poznat glas.
    Dobro jutro svima kaže on.
    Ali neznam dal to vrijedi i za nas.
    Pitanja je sto.
    Ako još se volimo.
    Čaj prolila si vruć, bacaš na stol ključ.
    Kažeš nećeš uć na ova vrata nikad više.

    A ja, a ja čovjek od leda.
    Ni glas ni riječ onda kad treba.
    Al sebi kažem stoj.
    Pucam kao staklo život moj.
    A ja, a ja čovjek od leda.
    Ni glas ni riječ onda kad treba.
    Al sebi kažem stoj.
    Pucam kao staklo život moj.
    Život moj.

    Boli, boli (NEDA UKRADEN)

    Radujte se prijatelji kad ne mogu ja.
    Zapjevajte mjesto mene svi do jednoga.
    Samo onu našu pjesmu ne pjevajte mi.
    Onu što me siječa da sam sad bez ljubavi.

    Boli, boli neka boli duša ranjena.
    Ne dirajte uspomene.
    Dovoljno sam za sve kažnjena.
    Boli, boli neka boli duša ranjena.
    Ne dirajte uspomene.
    Dovoljno sam za sve kažnjena.

    Radujte se prijatelji kad ne mogu ja.
    Zapjevajte mjesto mene svi do jednoga.
    Ispili smo čašu sreće, bolom opili.
    Suđene nam bile suze mjesto ljubavi.

    Boli, boli neka boli duša ranjena.
    Ne dirajte uspomene.
    Dovoljno sam za sve kažnjena.
    Boli, boli neka boli duša ranjena.
    Ne dirajte uspomene.
    Dovoljno sam za sve kažnjena.

    Sreća (KARMA)

    Što je to sreća.
    Što je to.
    Sreća je svaki tren kad smo zajedno.
    Sreća je sjaj u oku tvom.
    I svaka iskra ljubavi u srcu mom.
    Moja se sreća ogleda.
    U plavom jezeru tvoga pogleda.
    Sretnija nego ikada.
    Ja sam od kada vidim da.
    Mi smo savršen spoj.
    Duša moja osjeća.
    I da si zauvijek moj.
    Srce to predosjeća.

    Sreća je sreća je najveća.
    Snovi su moji u boji proljeća.
    Snovi su moji i tvoji spojeni.
    Zlatnim koncem ljubavi.
    Sreća je sreća je najveća.
    Sreća je sve što na tebe podsjeća.
    Snovi su moji i tvoji spojeni.
    Zlatnim koncem ljubavi.

    Što je to sreća.
    Što li je.
    To je kad duga boje sve prolije.
    U moje srce dolije.
    Zvjezdani prah od tvoje čarolije.
    Moja se sreća ogleda.
    U plavom jezeru tvoga pogleda.
    Sretnija nego ikada.
    Ja sam od kada vidim da.
    Mi smo savršen spoj.
    Duša moja osjeća.
    I da si zauvijek moj.
    Srce to predosjeća.

    Sreća je sreća je najveća.
    Snovi su moji u boji proljeća.
    Snovi su moji i tvoji spojeni.
    Zlatnim koncem ljubavi.
    Sreća je sreća je najveća.
    Sreća je sve što na tebe podsjeća.
    Snovi su moji i tvoji spojeni.
    Zlatnim koncem ljubavi.

    Noći besane (MAGNETIC)

    Nakon tebe više nisam ista.
    Nisam svoja ja.
    Čak ni nebo nije plave boje nakon tvoga odlaska.
    A ti ne želiš znati koliko srce pati kad te vidim s njom.
    I sve sam spremna dati samo da se vratiš zagrljaju mom.

    Sve su mi noći besane, besane. Bez tebe ljubavi.
    Noći nemirne. Sve na tebe miriše, miriše.
    Zašto je ona bolja od mene.
    Sve su noći besane, besane.
    Svi su mi dani prazni bez tebe.
    Od samoće umorna, umorna. Noćas bih te rado opet voljela.

    Možda sutra rane bit će manje.
    Možda prebolim.
    Čak i da mi srce krene dalje.
    Kako da zaboravim.
    A ti ne želiš znati koliko srce pati kad te vidim s njom.
    I sve sam spremna dati samo da se vratiš zagrljaju mom.

    Sve su mi noći besane, besane. Bez tebe ljubavi.
    Noći nemirne. Sve na tebe miriše, miriše.
    Zašto je ona bolja od mene.
    Sve su noći besane, besane.
    Svi su mi dani prazni bez tebe.
    Od samoće umorna, umorna. Noćas bih te rado opet voljela.

    Za tebe (MAGNETIC)

    Znam da volim te. Nemoj bježat od mene.
    Moja sreća ovisi o tebi. Reci volim te.
    Jedno malo volim te. Hajde budi samo moj.
    Ljubi me. Živim za tebe. Slijepo vjerujem ti sve.

    Za tebe umirem. Ja bez tebe samujem.
    Noćima tugujem. Za tebe ja umirem.
    Za tebe umirem. Ja bez tebe samujem.
    Noćima tugujem. Za tebe ja umirem.

    Znam da volim te. Zašto bježiš od mene.
    Moja sreća ovisi o tebi. Reci volim te.
    Jedno malo volim te. Hajde budi samo moj.
    Ljubi me. Živim za tebe. Slijepo vjerujem ti sve.

    Za tebe umirem. Ja bez tebe samujem.
    Noćima tugujem. Za tebe ja umirem.
    Za tebe umirem. Ja bez tebe samujem.
    Noćima tugujem. Za tebe ja umirem.