lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari da/ne

milekiticgirl.blog.hr
kaj ja znam... stavljat ću fotke uglavnom.. tu i tamo koji stih legendarnog Mile Kitića cerek i ekipe partyparty


19 godinica.....iz ZAGREBA cerek...


email:
mile_kitic_girl@net.hr

imam i msn i icq, ali takve stvari samo za odabrane.....rofl


ljubim vas kiss

mile kitić girl :)
06.06.2006., utorak
Ah... otvorih i ja blog... čudo smijeh

I evo, odmah na početku...
jedna pjesmica.... by Mile Kitić.. ofkors smijeh

ne daj da ti život stane
volet ćeš još si mlada
čini ti se, čini ti se
nikad teže nego sada...

popij lozu, za nervozu
ne truj vene, ne zbog mene
nećeš još dugo sama
evo sutra novog dana

a ko da ti mladost stroši
besane noći krade
čini ti se, čini ti se
da je ovo dno bez nove nade

popij lozu, za nervozu... rofl



Ne znam kaj da pišem..
radije ću staviti fotke...

one navodno vrijede tisuću riječi smijeh



ne nemam 3 kile šminke na faci hahahah zubo
Image Hosted by ImageShack.us


1. ovo je.. čisto poziranje... smijeh

Image Hosted by ImageShack.us


2. fotkano dok je još bilo prekrasno, sunčano vrijeme... više nije tak.. no i da, u ustima žvaku imam.. smijeh


Image Hosted by ImageShack.us


3. aaa.. 'seka' & ja kiss

Image Hosted by ImageShack.us


4. ovo mi je jedna od dražih fotki..baš sam si lepo ispala smijeh

Image Hosted by ImageShack.us


5. tinica i ja... i neka kuja u pozadini koja smeta..mal starija fotka..rofl

Image Hosted by ImageShack.us


6. susjeda moja.. kisskiss .... :)

Image Hosted by ImageShack.us


7. prije izlaskaaa....

Image Hosted by ImageShack.us


8. cerek kiss

Image Hosted by ImageShack.us


9. srećom pa ne visim stalno na mobitelu...rofl

Image Hosted by ImageShack.us


10. zijev

Image Hosted by ImageShack.us


11. no comment...mutna fotka ko i nas 2 tad... rofl

Image Hosted by ImageShack.us


12. ja & frendić kiss

Image Hosted by ImageShack.us


ajte pooozz fino
- 15:42 - ajd piši nešto... (35) - isprintaj.. - permaLink#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.