MileFromTesla's Blog

16.03.2006., četvrtak

evo da ti i ja napisem nes stoko jedna!!!!!

mamu ti na sred spilje jebi se sad!oces da kazem sestri password pa da opet pises nes!e da doc cu jedan dan u skolu kad "ozdravis" da ti samarelicu zavaljam!a i antonija ce te pojest!no dobro dosta o glupaci!evo ljudi ja naso neki internet tu na cesti pa reko da napisem jedan blog!ovih par zadnjih postova je blio u cast jednom glupom stvorenju koje je nekako doslo do sifre za moj blog pa je kenjala po svima!tak da se ne uzbudujete previse!evo ako vas zanima ja sam super!dobio cak i 5000 kua na kladionici,uzivam!pijem pusim drogiram se....i tak...pozdrav mojoj prijateljici nensi i jedva cekam da dodes u zg!i pozdrav svima koji dolaze na moj blog!petri maloj ivani i budalama!a i ostalima koje nisam spomenuo!ajd uzivajte ljudi i opet cu ja pisat kad nadem neki internet na cesti! crknite kak veli 5ra! ;)

<< Arhiva >>