MileFromTesla's Blog

20.02.2006., ponedjeljak

evo me opet

bok svima!evo da nes napisem,super mi je ovaj tjedan bio,ko sto sam vec napiso u proslom postu u skoli je bilo super prosli tjedan!nisam bio u skoli ukupno 20 sati cijeli tjedan!a sto se voznje tice...c c c...danas je bio "tulum" kod mene i bili su mu ujk i tecek i sad kao ono:"o pa ti imas vozacku a???"ja reko da!i sad prvo ujak veli e imas kljuceve u autu ajd odite se provozat!i ja sestru i bratica u auto i do zapresica!stari moj kako je dobar auto!!!i dobro sad se mi vratimo doma i velim ja ujaku uuuu dobar ti je auto i sad tecek gleda i veli on imas u autu kljuceve i 100 kuna!odite na cugu negdje!di ces bolje,mi u auto i u zapresic!i u savanu i narucimo pijacu i popili mi to i sad se vracamo doma i stanemo kod srednje skole da zapalimo pljugu i ja na autu rucnu dignem!i pusimo mi tako i ja velim ajmo!i mi u auto i ja upalim auto i krecem!i vidim ja slabo nes vuce!i vozimo se mi tak i skuzim ja da je meni rucna dognuta!katastrofa i ja spustim rucnu i kad ga je potegnulo!hehehe!kaos!i tako vratimo se mi tako doma i sad idem ja sa braticem bacit jedan pikado!i igramo mi tako i zove me marcello!kao daj jel bi me mogo odfurat do zapresica!ja pitam starog jel moze i posto je bio pod gasom veli on moze!i jos mi da 50 kuna!i odem ja po ekipu i mi u zapresic i na benzinskoj ja tocim m benzin i krecem s benzinske i neki frajer mi se napikne na guzicu!i pocne mi trubit i pretekne me na jebenoj benzinskoji frend pokraj mene kaj je bio stisne trubu i ja za njim i tak sam mu se napikivo na supak i ja cijelo vrieme trubim i psujem mu!a lik se vozi u jebenoj skodi favorit!uzas!i pratimo mi njega tako skroz do brdovca, jedno 10 kiloetara!i frajer skrene u neku ulicicu i ja se okrenem i natrag!i onda smo isli na bistru i na sljeme!i tamo smo se vozili jendo pol sata!bas je ok bilo!i onda sam njih 3 odpeljo doma i po sestru u zapresic!i onda sam ceko sesdtru jedno pol sata pred savanom(birc) i napokon tuka nazove i dodu ona i dve frendice i onda smo isli doma!i bas je jebeno bilo!al kolko god je toga dobroga ima i toga losega sto se ljubavi tice!nemam ja srece, :((( a neznam glupo mi je pricat o tome!sori B2!evo dosta od mene za danas! pozdrav!!!!!

<< Arhiva >>