MileFromTesla's Blog

12.02.2006., nedjelja

comeback....

e bok svima evo mene opet nakon dugo vremena!tj nakon 5 dana brijem,nema veze!i tak...sad vec imam vozacku tjedan dana i sad se okolo vozikam!sad sam bas bio u zaperisicu iso natocit benzina i uplatit listic u kladaru sa sestrom!malo sam ju provozao!vadio sam mu mast kak veli lipsha!!hehe!jos sam oderao dva auta od toga jedan golf petica!seljacina nezna kakav auto ima pa se ni nezna vozit s njim!e jucer sam bio u boogaloou na alenu islamovicu sa oljom i lipshom i bilo je bas ok!stari mi je cak auto dao do zapresica tak da nemoram cekat bus do pol 8 ujutro!i tak onda nisam smio nis pit nego sam pio kolu!al mogu vam rec da mi bas i nije falio alkohol posto sam se dan prije tj u subotu razbio ko stoka!nisam pio neko duze vrijeme ne i dodem tak ja u birtiju tu dolje i runde se samo okrecu a ja sta cu drugo nego pit!i tak nakon jedno 5 il 6 pivi ja sam bio mrtav ko stoka i onda nas je onaj musliman od konobara stero van, kao mora zatvorit birc i mi sta cemo nego van!i onda smo se pozdravljali na cesti pol sata, grlili ljubili i sta sve ne!i onda smo odlucili da ocemo provalit u jednu kucu preko puta i kad smo se vracali iz dvorista preko odrade ja sam drito zagazio u blato onak i zasro si cijelu tenesicu i hlace!kaos!i onda kad sam doso doma sjecam se samo da sam lego u krevet i trazio lavor da rigam!i ujutro se probudim i vidim cijeli krevet zarigan i to s necim crnim,strasno e!i onda mi je jos sestra pricala kak sam se cijelu noc dero po sobi,pojacavao telku do daske i svasta jos!i da sad sam se sjetio da je to ipak bilo u petak,hehehe!koji jelen!nema veze!i onda sam cijelu subotu do navecer lezo na krevetu jer mi je glava pucala i tak....eto mislim da je ovo dosta za cijeli prosli tjedan!ajd cujemo se!pozdrav..............

<< Arhiva >>