MileFromTesla's Blog

06.02.2006., ponedjeljak

dosao je i taj dan o kojem sam pisao u onom postu pod nazivom "to ce biti taj dan...."

dakle napokon i ja imam jednu rozu knjizicu u kojoj pise svasta a ime joj je vozacka dozvola!dodem ja na policiju i trazim ja zensku formular i uplatnicu za novu vozacku!i kaze ona meni uplatnica od 35 kuna i biljega 35 kuna!i ja poludio, u dzepu imam samo 65 kuna!znaci 5 kuna mi fali!i nista odem ja u postu i uplatim tu uplatnicu pa cu sutra otic kupit biljege i predat papire!i odem ja tamo i dam frajeru da mi uplati i on meni veli 40 kuna!jebo sam mu mater s troskovima nekakvim,znaci sad mi fali 10 kuna,nista odem ja po slike u obliznji foto studio i sjetim se ja da mi bratic radi tu prek ceste!idem ja njega zvat da mi posudi 10 kunaaa!zovem ja njega, reko lik imas cenku da mi pozajmis falim mi za vozacku! ma imam imam samo ti dodi!i ja sav sretan brzo do njega i lik mi da 10 kuna!dusa od covjeka, da nije njega bilo ja sad nebi imao vozacku!i tako dodem ja na postu i kupim 35 kuna biljega i odem na policiju i sad dam zenski papire i pise nes ona tamo i sad ja nju pitam kao kad da dodem po vozacku?za dva tri dana ????pogleda ona na sat i veli ajd daj pricekaj 2 minute da ju napravim!ja ono sav sretan super moze!!!i pricekam ja to i dobijem svoju vozacku! :D i onda krenem u skolu i dodem u 11 u ritmo i ko god je doso pita me jesi dobio vozacku,ja velim jesam, i onda ajd daj da vidim!neznam kod koga sve nije bila!najbolje je kaj ju ekipa mirisi kao da vide jel mirise po novoom!katastrofa!a nista eto ja se raspisao.....dosta je za danas!ajd pozdraf!!!!!!!!!!

<< Arhiva >>