MileFromTesla's Blog

04.02.2006., subota

.......vozacka.......

evo mene opet.jucer nisam nista pisao jer mi se nije dalo,ali zato sad imam dosta toga za napisat!prvo cu rec da sam jucer polozio vozacki jedini od 10 ljudi kod tog ispitivaca!kako sam dobar!sad jedva cekam da izvadim vozacku da se mogu vozit bez instruktora u autu i bez pomocnih pedala!al ipak nedostajat ce mmi moj BMW!iako me zamalo zajebo na ispitu,kuplung je tak proklizivo da sam mislio da ce me lik rusit zbog toga, a jos mi je u zavoju osto u 3. brzini i onda kad sam dodao gas se poceo trest i onda mi instruktor kaze da prebacim u 2. katastrofa e,onda sam si reko sad sam sigurno pao ali neee PROSO JA!!!! :D i tak....danas sam se iso slikat pa cu u ponedjeljak podic slike i skocit na policiju da si to izvadim da se mogu kurcit malo i ja!i htio bi jos jednom zahvalit ančić curi na podrsci i svima drugima a mom porucujem frendu adamu da mu se necu jako smijat kaj je pao 2 puta na voznji! ;) a nis idem sad gledat "Sto je muskarac bez brkova" da se malo smijem. pozdrav.........

<< Arhiva >>