Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

A.C. Milan is the best!!!
Image Hosted by ImageShack.us


GATTUSO- the legend


Free Hit Counters
Free Hit Counters

Linkovi



Štefek

d@@ky

Tamara

Karmela-upoznao sam je preko interneta, bloga

Nešto o meni

mahmahmahmahmah

Živim blizu Osijeka gdje idem u škburninmad. Idem u graditeljsko-geodetsku školu Osijek, ali ne bih dalje o šk. Volim nogomet i F1. Naj klubovi su mi A.C. Milan i Dinamo. U F1 naj mi je Ferrari. Izgled-duga kosa, srednja visina, ne baš debeli, zeleno-smeđe oči. Hobiji: go out (ali samo u Osijek), spavanje, TV, gluposti, glazba ... I to bi bilo dosta, ne treba pretjerivati.thumbup
sretansretansretansretansretansretansretansretan

Što slušam(metal):blabla
-Iron Maiden
-Blind Guardian
-Sabaton
(ove grupe su mi među boljima,
ali ima još)

MSN: erik.maiden@hotmail.com

MOB: 098 211 .............. dalje ništa, no nocerekcerekcerek
(budite dobri i često posjećujte moj blog pa vam možda otkrijem)thumbup


_ _ _ _ _ _

Volimsmijeh:
-glazbu (metal)
-alkoholparty
-dobar film
-koncerte
-biti s prijateljima
-izlaziti
-raditi pizdarije
-se šaliti

Ne volimburninmad:
-školu
-rasku
-"frajere"
-kad mi netko laželaze
-CAJKEburninmadburninmadburninmad
-dosadne ljuderolleyes
-kad je netko loše volje
-Ameriku
-naciste

I mislim da je dosta



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


FOR SOVIET UNION

namcor

Image Hosted by ImageShack.us<

NO NAZInamcor





MJUZ@@

IRON MAIDEN









BLIND GUARDIAN








četvrtak, 24.04.2008.

EvO Me

Nakon dosta dugo vremena se javljam (par dana). Što da pišem? Evo počet ću s ovim: BILI SU NA INFORMACIJAMA I DOBRO JE PROŠLO. sretan

I to bi bilo to. Malo sam ljut jer Liverpool nije jučer pobijedio iako je zaslužio samo što je glupi Riise zabio autogol u zadnjim sekundamaburninmad.

E sad dalje stvarno ne znam što da pišem. Malo su bili dosadni ovi danirolleyes.





| komentari (0) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.