Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

A.C. Milan is the best!!!
Image Hosted by ImageShack.us


GATTUSO- the legend


Free Hit Counters
Free Hit Counters

Linkovi



Štefek

d@@ky

Tamara

Karmela-upoznao sam je preko interneta, bloga

Nešto o meni

mahmahmahmahmah

Živim blizu Osijeka gdje idem u škburninmad. Idem u graditeljsko-geodetsku školu Osijek, ali ne bih dalje o šk. Volim nogomet i F1. Naj klubovi su mi A.C. Milan i Dinamo. U F1 naj mi je Ferrari. Izgled-duga kosa, srednja visina, ne baš debeli, zeleno-smeđe oči. Hobiji: go out (ali samo u Osijek), spavanje, TV, gluposti, glazba ... I to bi bilo dosta, ne treba pretjerivati.thumbup
sretansretansretansretansretansretansretansretan

Što slušam(metal):blabla
-Iron Maiden
-Blind Guardian
-Sabaton
(ove grupe su mi među boljima,
ali ima još)

MSN: erik.maiden@hotmail.com

MOB: 098 211 .............. dalje ništa, no nocerekcerekcerek
(budite dobri i često posjećujte moj blog pa vam možda otkrijem)thumbup


_ _ _ _ _ _

Volimsmijeh:
-glazbu (metal)
-alkoholparty
-dobar film
-koncerte
-biti s prijateljima
-izlaziti
-raditi pizdarije
-se šaliti

Ne volimburninmad:
-školu
-rasku
-"frajere"
-kad mi netko laželaze
-CAJKEburninmadburninmadburninmad
-dosadne ljuderolleyes
-kad je netko loše volje
-Ameriku
-naciste

I mislim da je dosta



Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


FOR SOVIET UNION

namcor

Image Hosted by ImageShack.us<

NO NAZInamcor





MJUZ@@

IRON MAIDEN









BLIND GUARDIAN








utorak, 15.04.2008.

Ahhhhhh.........

Tek utorak, treba petak dočekati...headbangŠkola me muči. Danas me prozove boilogiju odgovarati, a ja - pišite jedan profesorka, ne znam ništa. I naravno dobijem jedan. Ne bi se smilovala. Danas sam markirao zadnja dva sata, ali profa nije skužio, bar nešto...sretan Ali to je katkad život, raska mi je prava kujetinaburninmad. Trebam se samo dobro napiti i sve će biti u reduparty, ali ne ujutromad. Jedva čekam 1. maj, piva i piva, auuuuuuu. Ovo mi je prvi *normalan* post pa moram nešto napisati. Baš je loš dan, nema navečer ni lige prvaka ni dobrog filmabang.


ae....... moram ići, učit i te školske gluposti........

Budite pozdravljeni i uživajte!!!!

DON'T WORRY, BE HAPPY!



| komentari (0) | print | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.