< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (7)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
...svijet oko nas...

Linkovi
wikipedia - neki ljudi koji na netu pišu o svemu i svačemu


facebook - neki ljudi koji se druže, i ovako i onako (tj. "internetski")


hospitality club:)) najbolji izum, solidarnost, ljubav...

google - aparatura koja nas svih podučava di ići, šta radit, i svi je koristimo. Sad nam je i olakšao te dao mejl!!Hvala ti Gugle!

vip.hr - super jer su sms-ovi besplatni

filozofski, hvala ti!!Nisi me uspio asimilirati, i učinit mutavim žabcem :P

culturenet.hr

jedini blog kojeg tu i tamo pročitam! od frenda mi sa Olimpa!

some hard-core literature for marxists wanna be

svijet i milan
28.01.2009., srijeda
Terezia Moria - "Ovo je govor ljubavi" (Ja)

Protok vremena.
Jedina razlika sada je što je moja pokojna baka čitala osmrtnice u novinama, a mama ih čita na netu. I svako malo usklici, jauci,
"Znaš li onu šta sam je zadnji put vidjela prije dvije godine, a prije pet smo se kupali na istoj plaži!"
"Mama, ti nju uopće ne poznaješ"
"Kako je ne poznajem..." moja majka vidno uznemirena mojim podsmjehom i ljutnjom, jer koji q oplakuješ ženu čije još jedino ime i prezime pamtiš, tako da bi ga mogla prepoznati u rubrici "Osmrtnice" elektronskog izdanja Slobodne Dalmacije. Oplakuješ sebe, a to možda i ima smisla.
To ja radim.
To ja ne radim.
To pokušavam ne raditi.

Uopće ne želim sažaljevati se nad Vedranom Rudan, niti čitati o ovoj njezinoj najnovijoj aferi. Ne zanima me. Ta žena nije ništa drugo doli jedno veliko slovo mržnje koje se širi medijima, kamuflirano u kvazi-liberalna i kvazi-progresivna opravdanja.
Fala bogu šta je nekome stala na žulj.
Kao heroina...Heroina slobodnog govora. Moš mislit...Nemojmo vulgarizirati slobodu govora koja ne postoji i u slučaju Vedrane Rudan još i bolje.

Čitam dobru knjigu. Takve se više ne pišu pa ih valja istaknuti (Dan za danom, Terezia Mora) da bi se na kraju junak razotkrio kao pedofil.
Nešto nije bilo s njim u redu, od samog početka..
Da je bar peder, hehehe ;) Al pedofil-peder. To stvarno nije u redu. Kako je vlažno i histerično i tužno postalo ovo društvo. I kako je bez obzira smisao za humor i smijeh preživio, tj. naoštrio svoje zubalo na sve te moguće izokrenute vrijednosti i perverzne ljude..Ah. (šalim se!:))

Terezia Mora je moja heroina i moja junakinja, upravo jer takvu glupost ja nemam.
Vedrana Rudan je negativac u priči, i to od njezinog prvog romana, s jezičinom isplaženom na naslovnici. Nažalost, ona ne izaziva smijeh, samo gorčinu..
- 18:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.