od grija do kajanja

02.09.2008., utorak

ljubav preko zice

Ne znam ni odakle bi počnem... Bio sam na moru krajem juna. Ne znam jesam li to pominjao. Prijalo mi je iako sam otišao bolestan i nije trebalo ni da se kupam ni da se sunčam. Bio sam sa devojkom i sa drugaricom.. ali kriza je već tad stigla.. Zaljubio sam se u drugu... tj. privukla me.. a ovde su sa druge strane nastajali konflikti... Da ne dužim, vratio sam se s mora, pa išao na Exit (proveo super), ona otišla na more pa se vratila.. i stigli smo dotle da sinoć pričamo možda po poslednji put... Nije za normalnu vezu.. a ja sam skontao koliko mi je stalo do svega toga tj. koliko sam emotivno uleteo u celu priču. I sad se malo mučim sam sa sobom... nije mi se odavno to desilo... I opet je tu 1000 pitanja i nijedan odgovor... Zapetljao sam se u neke paralelne priče a ispostavilo se da nemaju neki kvalitet.
Trebalo bi da počnem da učim.
Ovaj post je najpolupaniji do sad tako da ne mora niko ni da ga čita. Inače, to kad sam bio bolestan lekari uopšte nisu utvrdili pravilno šta mi je pa sam posle šetao od jednog do drugog u potrazi za svim odgovorima.. bio sam i na infektivnoj klinici, kod kardiologa, na ultrazvuku ovog i onog itd. itd. Na kraju se svela priča na to da sam preležao nešto a da i nisam znao i da mirujem ali u principu da mogu da se ponašam opušteno i kako se budem sam osećao...

<< Arhiva >>