od grija do kajanja

28.07.2006., petak

predstava

Hvala na toplom pozdravu. Ne volim inače sam o sebi da pričam... zbog subjektivnosti.. uvek te drugi vide drugačije nego ti sam sebe.. Ali evo...
U avgustu punim 24.. radim u jednoj firmi vezano za računare.. i studiram pravni fax.. pri kraju sam, uslovno rečeno.. Opisivati se neću jer to valjda nije ni bitno smijeh ako KOJU zanima neka pita smijeh
A što se tiče onog u glavi... videćete valjda.. imam 1000 pitanja i trilema rolleyes tako da mi nikad nije dosadno.. s druge strane trudim se da život maksimalno pojednostavim... da budem ok prema drugima.. ali u onom fazonu - pustite me da živim svoj život i možete raditi što god želite.. Gadan sam kad mi se neko zameri..
Ljubav.. nemam neko veliko iskustvo.. odlepio sam tu i tamo za nekim.. nekad i po par godina smijeh.. I sad sam u vezi.. samo ne znam tačno ni sa kim smijeh.. Šalim se.. imam devojku već nekoliko godina.. bilo je uspona i padova.. a zadnjih nekoliko meseci živimo drugačije nego bilo kad ranije..
Eto dosta.. ipak sam na poslu smijeh

<< Arhiva >>